Follow my blog with Bloglovin

onsdag 1 oktober 2014

Att sakna sitt kök...

Visst är det underbart med semester då man bara går och sätter sig på en restaurang och beställer precis det man vill ha?! Ändå börjar man efter ett par dagar tröttna lite på det...
Konstigt!!!
Just nu längtar jag hem till köket och vår egen mat...
Å så längtar jag förstås efter våra barn....
MEN...
Vi har haft en underbar dag på en underbar strand och en verkligt slingrig väg dit.
Jag ska bara redigera lite bilder så ska ni få se.
Nu får ni nöja er med bilder från köket IGEN....
De här knäppte jag innan vi åkte..
Vi får se om det ser likadant ut då vi kommer hem...;)


Stenskivan är granit och heter Grå Bohus..
Jag äääälskar den grå färgen.
Våra pallar får jag många frågor om och de är från Artwood.
Vi beställde våra på Nasta Welcome Home i Örebro.



Nope...här kan jag ju då rakt inte sitta och snicksnacka..
Har precis tvättat sanden ur håret och dragit på mig den lilla svarta.
Ha en trevlig onsdagskväll alla kära bloggläsare.
Jag tackar ödmjukast för er rara kommentarer och viskar så ingen här hör att jag lääängtar efter några timmar för mig själv så jag kan läsa vad ni alla har haft för er..
Men det får jag ta då jag kommer hem igen..♥
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Ditt fina kök, klart att du längtar efter det. jag känner faktiskt likadant när jag är utomlands.. man vill ha "vanlig mat" även om det är supermysigt att gå på restaurang.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Well, - förstår dig - erat fina kök är sannerligen något att längta efter.....det är liksom... UNDERBART !

    SvaraRadera
  3. Det är ju helt otroligt vilket underbart kök ni har. Jag tror du kan visa det i alla oändlighet för jag tröttnar då aldrig. De är bland de finaste köken jag har sett. Jag är jättenöjd med vårt kök, men ert är så öppet, så ljust och alldeles alldeles underbart :) Förstår att du saknar det. Borta bra men hemma bäst, så är det alltid. Oavsett hur bra man har det borta. Skönt och tur är väl ändå det.

    Njut nu de sista dagarna. Kram Josefin

    SvaraRadera
  4. Ditt kök är underbart!! Stort och så fint! Men nu är du ju på semester! Gå ut och ät något riktigt gott och njut av ledigheten!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga kök!! Och tänk - vårt badrum är typ äntligen klart! Nästan.
    Jag tyckte 14 dar med all inklusive blev - too much visst längtar msn efter sin egna mat efter ett tag!

    SvaraRadera
  6. Det är underbart att åka bort - men det känns lika underbart lyxigt när man får rå sig själv i sitt eget kök! Och ja - det där med att få sitta en stund för sig själv och kolla bloggar...sånt kan man ju längta efter ibland! :-)

    Kram // AH

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥