Follow my blog with Bloglovin

måndag 6 oktober 2014

Färskt när det är som allra bäst..

 Heeeej!
Nu har jag landat i soffan. Det är galet mycket att göra på jobbet just nu och nu får jag bara inte bli sjuk mer. Apelsinerna är ju så goda nu så jag boostar med något av det godaste man kan dricka.
Färskpressad apelsinjuice...mmm...


I morgon kväll har jag bokat ett spinnigpass så nu jäää....si....en kör vi!!
Skulle gärna ge mig ut på en långpromenad nu men eftersom det är kolsvart 
och vi bor typ i skogen låter jag bli..;)
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Skrev oxå precis om det där med promenaderna och att det är för mörkt ute ;))
    Jag ska försöka köra på mornarna i stället när jag lämnat Ella i skolan för ny jäklar mååååste jag komma igång om jag ska komma i något annat än en sopsäck när vi gifter oss ;)))
    Såå gott med färskpressat :)))
    Vilken mysig lunch du hade med tjejerna igår här är det snart dax för fantastiska 4:an att träffas igen den här gången här hemma :)

    Kramar Thess

    SvaraRadera
  2. Mmmm, så gott med färskpressad juice! Var försiktig med spinningen istället om du känner att du bär på nåt "skit" i kroppen...!
    Ja, ibland är det bra att vara stadsbo, i alla fall när man vill träna kvällstid under den mörka vintermånaderna... typ halva året!!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Det ser gott ut, fast jag kör med hela frukter jag. Duktiga du som bokat in dig på pass, jag ligger lite på latsidan just nu. Sedan så måste jag ju erkänna att jag inte stavade fel det skulle vara kissnödig, Fniss! hade nog en släng av blåskatarr tror jag, Ha Ha! Jag lyckades i alla fall roa både dig och Maria så tänk vad ett litet s kan betyda mycket. Kraaaam Pia :-)

    SvaraRadera
  4. Vi har kört slut på vår juicepress så den typ brann. Har inte blivit av att köpa ny, men nu blir jag ju ännu mera sugen.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt gott ut. Tid att vara sjuk har man aldrig. Hoppas du slipper. Känner av halsen själv, suck. Ingen färskpressad juice här ikväll men Pauluns superjuice med havtorn fick duga :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  6. Gott med en färskpressad drink i lyxiga glas! Hoppas din piggade upp och håller sjudomar ifrån er. Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥