Follow my blog with Bloglovin

fredag 2 september 2016

Nu så......det här kan väl duga för en fredag?

Hallå!
En sen, trött men lycklig hälsning från skybaren på Clarion Sky City Arlanda...;)
Där har vi suttit en stund och sett planen landa och lyfta....

Det blev en lååååång dag i dag.  De där stylingarna drog ut på tiden 
så vårt tidsschema sprack.. Vi kom upp 2 timmar senare än beräknat men nu är vi 
mätta, nöjda och har just landat på hotellrummet framför en film...
Eller..M kollar och jag hänger här med er...;)

Hörni!!
Med risk för att låta mallig, dryg och kaaaaxig...
men NUUUUU
NUUUUUUUUUUUU
Har vi semester!!
I kväll har vi ätit middag på Arlanda...
I morgon äter vi middag på Skopelos....
Det gäller ju att variera sig....;)

På instagram hittar ni mig under @sallyshus
och på Facebook finns ju Sallys hus också.
Där kommer jag uppdatera lite då och då under våra dagar på paradisön...

Stort stort hjärta till er allihop och tusen tusen tack för alla 
urgulliga hälsningar på alla sociala ställen...;)

Kraaaaaaam Katarina

Ja just ja....det här är absolut sista gången min man fått boka hotell...
Ska berätta varför en annan dag....;)

9 kommentarer:

  1. Tycker det verkar underbart där på "ert" hotell . Hoppas ni kommer upp i tid i morgon så ni kommer ivägtill denna fantastiska ö. Vila och njut nu hela veckan. Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jadå vi sätter bådas mobiler...;)
      Å nu är klocka 22 o vi ligger framför tv´n...;)
      Kram du fina!

      Radera
  2. Ha det nu så jätteskönt, mysigt, underbart som ni kan på er semester.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Önskar en av mina favvobloggerskor världens bästa resa! Njut och ta med lite sol och värme hem sen! Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Lovely!!!!!!!!
    Njut, hälsa maken och ha en uuuunderbar semester <3
    Puss o kram Anna

    SvaraRadera
  5. Men nu så är ni snart där!!! Det är jag med flirten på Skopelos som vill önska er en trevlig och romantisk resa..Njut nu och ha det bara skönt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. För mig får du låta hur dryg, kaxig och mallig som helst! Älskar känslan när man är på vääääg! Vi har vårt i november!

    Ha nu en riktigt härlig resa!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Åhhhh, så härligt med semester och mer sol & värme!!! Ja, vad kan han nu ha ställt till med, din M...?? Skratt*....
    Njuuuuut nu av semestern, vännen!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥