Follow my blog with Bloglovin

fredag 9 september 2016

Ta hand om huden!

Hallå där!

Eftersom det inte blir någon hälsofredag med vägardag
kör vi hälsofredag på annat sätt i stället...

Välbefinnande och riktigt bra hudvårdsprodukter...

Jag har ju skrivit tidigare att jag fick testa det nya märket Scincode.
Ja å när jag testat så blev jag fast.
Jag är verkligen stornöjd och älskar den här serien.

Här kan ni se bilder på innan jag började med det här märket och efter ett tag. 

Jag upplever att hyn är snäppet bättre nu men det vore inte rättvist att visa det 
just nu eftersom jag befunnit mig i solen i nästan en vecka.
Nu är jag ju liksom lite mer jämnröd...hehe...

Hur som helst så är det ju så när man har Rosacea som jag har att man måste ta det väldigt 
försiktigt då man testar nya produkter.
Man måste också testa under en längre tid för att se någon form av resultat.
Nu när vi varit på semester har jag passat på att testa lite fler av deras produkter.
Bla de här lyxiga små blå kapslarna som ska
boosta huden så där lite extra.
Den stimulerar, återskapar och lugnar huden.
Extra bra då man varit i solen, eller dammiga miljöer tänker jag...
..som då man kuskar runt i olivlundar på en fyrhjuling..;)
Så har jag använt den här lite extra mycket.
Den lugnar huden och kan användas både som dag och nattkräm.
Är bra då man har extremt torr eller stressad hud.
SÅKLART...har jag använt den här....
Solskyddsfaktor 50. Den har jag i ansiktet, halsen och över brösten.


Jag tänker att eftersom Scincode är så här bra på mig som har extremt känslig hud
måste det ju vara extreeeeemt bra på vem som helst.

Så gillar jag att man kan beställa hem från lyko.

Min förra hudvårdsserie fanns bara att köpa på ett enda ställe inne i stan.
Nu ska vi ner och äta vår sista middag här på ön.
I morgon bär det av hemåt igen.
Ha en fin kväll!
Kraaaam Katarina

Inlägget är sponsrat

3 kommentarer:

  1. Men du... Det märket måste jag verkligen testa.
    Jag har letat och letar ständigt efter ett bra hudvårdsmärke men har bara blivit "sådär" belåten.
    Detta ska jag verkligen testa och just att man kan beställa hem det på nätet är ju perfekt.
    Tack snälla för tipset.
    Njut i solen :)
    Sköt om dig och ha en underbar fredag och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Vad himla mysigt ni har det. Dessa produkter har jag bara hört talas om, aldrig testat! :)
    Njut av sista tiden... Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh det märket måste jag testa! Min hy är så känslig så tack för tipset, man testar och testar köper dyra krämer och ibland blir allt bara värre ju högre priset är!
    Underbara bilder och välkommen hem!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥