Follow my blog with Bloglovin

fredag 23 september 2016

Vad är det som händer....

Jamen tjabatjena freeeeedag....

I dag är det ju hälsofredag och jag tänkte sammanfatta senaste veckan så här...

Jag har infört pluppfri lördag, dvs jag äter och dricker allt jag vill
utan att tänka på morgondagen....;) 
 Jag har inte kunnat träna alls, nu har det äntligen börjat vända och jag får börja träna igen...yiiiieeeiiii.. visserligen väääldigt försiktigt men yiiiiieeeeeeiiiii......

Jag har helt plötsligt fått ett enormt sug efter att träna på gym.....???????
Jag kan för mitt liv inte förstå hur det kan komma sig...jag som alltid har avskytt gym....
...å med tanke på att jag nu inte satt min fot på ett
sådant på över 2 veckor och dessförinnan bara varit där ett fåtal gånger....
....ja det gör ju bara det hela ännu konstigare...
Vad är det som händer egentligen?
Jag tror svaret ligger i att det här onda från hell har fått mig att verkligen verkligen vilja
bygga upp bålstabiliteten så att jag aldrig aldrig mer säckar ihop av en vecka
i en dålig säng och uppflugen på en fyrhjuling.....
Mitt mål var ju att ta mig tillbaka till vikten jag hade innan resan.......
Japp det har jag nått....plus hela 300g till.......;)haha

Det tog 2 veckor men med tanke på ovanstående är jag supernöjd....;)

Så nu visar alltså vågen totalt - 4,8kg...;)

Så nu tjejer...o killar..;).... nu kör vi!! För ni är väl på??
Å fredag dessutom.....å fredagsgodiset är som ni ser redan inhandlat...
....å i morgon är det veckans bästa dag...
Pluppfria belöningsdagen...

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Tar man allting i den takt det behövs för att komma tillbaka på banan blir det bra. Tids nog kan du nog träna mer och intensivt. Du går ju neråt på vågen i alla fall. Ha en fin fredag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Man blir så GLAD av att läsa din blogg, så det är dagens första todo för mig:) Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Duktig du är som gått ner så mycket, det är väl ungefär vad jag skulle behöva gå ner... Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen duktig och ståndaktig =)
    För mig får det räcka med hundpromenaderna men det skulle behövas lite till om jag ska vara ärlig.
    Önskar dig också en fin fredag och trevlig helg ;)
    Kram Annika

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥