Follow my blog with Bloglovin

onsdag 28 september 2016

Vänner

Heeeeejsan

I dag var det ingen vanlig jobbardag minsann...
När för idag var jag på lunchdejt hemma hos den här bönan...
Det var så himla länge sedan vi sågs och den där lunchtimmen gick 
alldeles för snabbt....massa massa att prata om har man ju då man inte sets på länge.
Tur att vi ska ses snart igen...så vi får prata klart...;)
 Jag passade på att knäppa några bilder I Helenas vackra hem....

 Lilla vaktis.....;)


 Viiiiiiill haaaaaaaa.......
Så slutade jag lite tidigare och åkte till sjukhuset och höll en vän sällskap en stund.
Jag som inte hade en aning om att hon låg kvar...
..trodde hon kommit hem för länge sen...
..å så har jag inte velat tränga mig på...
Tänk så tokigt det kan bli ibland bara för att man tänker att man ska 
"vänta lite"....
Jaja...bättre sent än aldrig heter det ju....

Så i dag är jag fulltankad av träffa-vänner-energi...

Ha en fin kväll och var rädda om er!
Kram Katarina


3 kommentarer:

  1. Så mysigt att ses! Konstigt att se sitt hem från en annans kamera. Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken fin dag du haft! Mysigt med vänskapstid!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Kul när man till sist får till en träff! Själv var jag på middagsdejt med en gammal kompis. Vi hade inte setts på flera år.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥