Follow my blog with Bloglovin

söndag 1 januari 2017

Välkommen 2017

Hej alla rara!
Har ni vaknat pigga o fräscha så här årets första dag eller
gör ni som de flesta och startar 2017 i ett lite segare och lugnare tempo?

Vi somnade hyfsat tidigt i natt så här känns det helt ok...;)

Då man har en lite vovve får man ju avstå från de stora festerna och stora fyrverkerier.
Sally är inte direkt rädd då det smäller men hon vill inte vara ute någon längre stund om man säger så, å då bor ju vi på landet och hör bara smällarna på avstånd.
Det känns ju därför som en rätt bra lösning att stanna hemma med henne och fortsätta
att ha en vovve som inte är direkt rädd...
Vid tolvslaget låg Sally nerbäddad och sov och vi klev ut på Kajsas terass 
och kunde se en massa fina fyrverkerier långt borta på himlen...
Det räckte för oss...;)
 Men nu så hörni..
Nu är det dags att starta ett helt nytt år.
Det får mig alltid att känna en sån förväntan...
Hur kommer det att bli?
Blir det här mitt bästa år någonsin?
Man vill ju alltid tro det....

Vi har redan flera resor inplanerade så något att se fram emot..
...det har vi....

Har ni gett några nyårslöften?
Jag har inte gjort det i år....det är nog första gången....
Men det är väl det här med träningen...
Vi har pratat mycket om det M och jag, de senaste dagarna...
Om hur vi kan peppa varandra till att verkligen 
få in det som en naturlig del i vardagen...
Så det får bli mitt mål 2017
Att träningen ska bli en del av vardagen...

Haha...jag tror det brukar vara mitt mål varje år..;)
Så hoppas jag ju förstås att det här blir mitt bästa bloggår någonsin...
Att ni fortsätter kika in och att jag får fortsätta
bombardera er med alla ord som svämmar över i min hjärna...;)
Försöka komma med bra tips och kanske får jag inspirera en å annan en liten smula också...
Å då blir jag himla nöjd..;)
Kraaaaam och ha en strålande första dag 2017
Katarina

11 kommentarer:

  1. God fortsättning, fina du! Jag tycker dina visioner för detta året låter mycket sunda och bra :).
    Jag kommer garanterat att fortsätta hälsa på här inne!!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å Gott Nytt År till dig du rara..;)
      Kraaaam

      Radera
  2. Gott Nytt År fina du!
    Det kommer att bli ett bra år! Vi har också några resor inbokade redan( helt otroligt för att vara oss) och bara att veta det ger en massa positiv energi, sånt som du är så bra på att dela med dig av. För övrigt ska vi försöka få till tomten runt poolen och växthuset, så du får dela med dig av dina fina bilder och fortsätta att inspirera mig och alla andra.
    Stor kram till dig och alla andra i familjen!
    Kram Brittis

    SvaraRadera
    Svar
    1. men åååå...nu blir jag ju supernyfiken....får nog bjuda hem mig till dig i vår sen o kika...;)
      Kram o Gott Nytt År!

      Radera
    2. Absolut ��

      Radera
  3. Wishing you and your family all the best for this new year !!!
    Hugs,
    Stella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank You and Happy New Year to you!
      Hugs back...
      Katarina

      Radera
  4. Jo, vi har en ganska seg dag idag ... Men det är ju lite skönt ibland! :) Önskar ett riktigt Gott Nytt år!!!

    SvaraRadera
  5. En god fortsättning på det nya året. Jag tycker det är bäst att inte ha några löften.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  6. Jag önskar Dig ett riktigt Gott Nytt 2017 fina Katarina!
    Mina löften blir att göra 2017 till ett ännu roligare år helt enkelt, med familjen och alla nära & kära.
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År. Ska bli roligt att följa dig under 2017.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥