Follow my blog with Bloglovin

tisdag 2 augusti 2011

Det blir en dag vid poolen...

Vilket väder!! Idag njuter jag av en fin semesterdag..;)
Jag har ju varit på tjejfest på mysiga Vinön i flera dagar. Efter att ha sett Lisa Miskovski, åkt runt på ön bakom 4-hjuling, druckit paraplydrinkar och bara slappat kom familjen dit för en mysig kväll. I lördags var mannen och jag hos gulliga vänner på en underbar middag. Jag plockade vuxenpoäng då jag helt plötsligt började gilla mögelost....;)
Nu har vi njutit av 2 slappa dagar vid poolen och det ser ut att bli samma sak idag.

Nåja...jag kan ju inte sitta still allt för långa stunder i taget så ett och annat spadtag i trädgården tas ju förstås också.
Kram och ha en mysig dag du med!

Katarina

4 kommentarer:

  1. .....suck....!
    Där skulle man vilja plumsa i. Vad ljuvligt ni har det....och såå fint!
    Lisa M gillar jag mycket. Duktig tjej!
    Duktiga du också som lärt dig tycka om den ädlaste av ostar! I morgon kommer svänggänget hit på grillkväll, och då tänkte jag ha ädelostsallad.....mmmmmm. Det gäller att passa på medan det fina vädret varar.
    Nu ska jag iväg och handla!
    Ha en toppendag min lilla vän!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. ....ja just ja, nu finns den vita chokladglassen i boxen!
    VÄLKOMMEN!!! :o)

    SvaraRadera
  3. Ni har det mysigt värre ser jag. Vilka sköna dagar vi har nu...som gjort för att bara vara. Ska ta en tur till Klockhammar nu.

    Ha det gott

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  4. Åhhh vad mysigt ni har det...vilken lyx att ha en pool hemma så där..njut nu, sitt ner och bara njut av allt som ni har gjort...
    Kraaam min vän
    P.s Mögelost..mumss säger jag bara, men så är jag ju äldre än dig också :)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥