Follow my blog with Bloglovin

måndag 16 januari 2012

Varm choklad

I går var det ett riktigt ruggväder.... Sally och jag var ute och lekte i snön och efter ett tag smakade det bra med lite varm choklad.

Jag dukade i uterummet. Mysigt med en massa ljus... Här sitter lilla trollet lyckligt ovetande om att hon ska till frissan i morgon...;)


Söndags gott i chokladen...


Så fort jag tagit mina bilder bars brickan in till brasan.

Här var det alldeles för kallt att sitta...burr....


Ha nu en mysig måndag!

Sally ska som sagt till frissan i eftermiddag så vi ska gå en omgång med borstarna på lunchen hon och jag. Hon gillar inte att bli borstad så det är alltid en liten kamp....;)

Kram Katarina

19 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!
    Ha en fin Vecka
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Så mysiga bilder och vad gott det ser ut!

    Lycka till med Sallys frisörbesök!!!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Oh! Jag vill med ha choklad , ser gott ut, kram kram

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig em ni hade!!

    Lycka till idag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!

    Vilka fina bilder ser sååå mysigt ut, trots att det var för kallt. Tur du kunde ta med brickan in till värmen ;).

    Så söt brödduk du har med den lilla myran på. Var har du köpt den? Skulle gärna ha en sån ute på ön. Oj vilken längtan jag fick till vårt paradis.

    Lycka till med frisörbesöket för Sally idag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Åh, vad fint och mysigt även att det inte var så lång stund. Du har väckt massa inspirationskänslor hos mig. Vi har en öppen altan under tak som jag borde ta tag i ...:). Tänk att ha möjlighet att vinterbona den.
    Hoppas det går bra för söta Sally hos frissan.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Så mysigt och sååå gott med varm choklad, det blev det här igår med minsann;-)
    Ha en fin måndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Mums mums härligt gott...
    Lycka till idag:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  9. Mmm, vad mysiga bilder du bjuder på!
    Hoppas det går bra för Sally hos frissan idag!
    Kram hela dan, Carina

    SvaraRadera
  10. vilken fin blogg du har =)

    såg gott ut med varm choklad. mysfeeling det =)

    ha en fin måndag!
    /kräm

    SvaraRadera
  11. Oj vilka vackra bilder!!
    Kan tänka mig att det var lite kallt där!! :))
    Varm choklad har jag inte druckit sen jag var 14 år.... hihi

    Sally kommer att bli såå fin!!

    ha en fin vecka
    Kram Tina

    SvaraRadera
  12. Hej, såg alldeles för gott ut det där, så jag bläddrade mig snabbt förbi bilderna;) lilla Sallygumman , dags för frissan. Elsa ska dit om ett par veckor. Hon gillar det inte så mkt precis, men ber om att bli borstad , ställer sig å gnäller vid borste och matta:) nospussar till Sally/ kram Christina

    SvaraRadera
  13. Oj, vad gott det såg ut med varm choklad med machmallows i !! Hoppas du fick en härlig stund vid brasan !
    Ha det så gott !
    kram/Isa

    SvaraRadera
  14. Härliga bilder och det ser verkligen gott och mysigt ut:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  15. Vad mysigt! Slank in i din blogg så nu kikar jag runt lite. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  16. Fina bilder och fina Sally ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  17. Jasså det dricks choklad o det utan att bjuda mig ;-)
    Kanske är det så söta söta Sally tänker hon är en riktig skönhet på bilden.Vilken fin lyster på pälsen.
    KRAM från mig!
    ps.jag älskar marshmallows :-)mums!

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  19. Åh va fint!!
    Måste visa min R hur ni gjort!
    Hihi stackars Sally som inte anar nåt alls.... gillar hon att gå till frisören?
    Lilla E vill helst inte dit, men hon ger sig o står ut med det ändå!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥