Follow my blog with Bloglovin

torsdag 26 juli 2012

Lite färg tack!



 Vist blir man glad av färg?
Färgen på rosorna är helt underbar... inte så att jag skulle vilja ha den överallt precis, men i en bukett under en vecka förtrollar den mig
och jag ler fånigt så fort jag ser den lilla färgklicken.
Jag köpte 10-pack med rosor på Coop 
och kompletterade med lite blommor från trädgården.
Min dröm är att kunna plocka in stora buketter från rabatterna
 utan att de sedan gapar tomma.

Ha en underbar helg nu!
I morgon bär det först av till frissan och sedan ska jag på tjejfest till Vinön.
Vi ska övernatta där och gå och se Lisa Miskovsy på kvällen. 
Ska bli galet kul!
Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Hej, jag är inte "helt vit" utan älskar lite färg, speciellt rosa!!!
    Buketten din är såå söt!
    O visst är det mysigt att kunna gå ut o plocka med sig lite egna blommor in!
    Ha en härlig tjejfest...
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  2. Rosa är som du säkert vet min favoritfärg men i inredningen får det inte bli för mycket av den varan men under sommaren finns den lite här och var hos oss.
    Åh så roligt med tjejfest och att se Lisa kommer nog bli kanon, hoppas ni får bra väder.
    Ha de så bra nu, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Rosa är så fint här på sommaren
    Jätteroligt med en tjejfest och att få se Lisa Miskovsy live
    Kram Karina

    SvaraRadera
  4. Söt bukett, inte alls fel med lite färg ibland.
    Och vilken snygg dukning du gjort, så stilrent och fint.
    Ha det så roligt på tjejträffen.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Åhhhhhhhhhhhhhhh så vacker bukett!
    Njut dagen!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  6. Ja det låter kul..precis sånt avbrott som förgyller så mycket!! Ha det riktigt kul! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  7. Fantasitsk bukett!!
    Hoppas ni hade en härlig vistelse i storstaden och att tjejkvällen var riktigt lyckad!!
    Börjar du jobba imorgon då??
    Hoppas du får en riktigt bra dag på jobbet imorgon:))
    Sov gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥