Follow my blog with Bloglovin

torsdag 15 augusti 2013

Underbara dagar...

...har vi haft.
Hejsan allihop!

Nu är vi hemma igen efter 3 underbara dagar i Stockholm.
Måste erkänna att jag är riktigt trött.
Det tar mer på krafterna än man tror att shoppa..;)
I morgon är det dags att jobba igen men sen är det ju helg på direkten.
Va skönt det vore att bara jobba fredagar va??
Fredagen känns ju alltid lite extra lätt sådär...ni vet fredagsmys o helg.
Nu kopplar jag av framför Ernst och jag tror jag säger godnatt tidigt i dag.
Ni ska såklart få se mer från vår resa och vad vi shoppade..
Haha..det kommer bli mååånga bilder!!
Kraaaam Katarina

13 kommentarer:

  1. Härliga dagar ni haft! Fin bild på er. Det är jobbigt att shoppa:). Spännande att få se vad du köpt, nyfiken:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej på dig !

    Härligt ! :)
    Men vist tar det på krafterna.
    Mysigt med egen tid ! :)
    En fin bild på er. hur gammal är er tjej. visst var hon 16-?
    Vi hörs ! Nu är Ernst slut o h för min del bli att skrapa rung om fönstret...bläää med ett måste.

    Ha en Riktict Skön helg ! Kram från Mig

    SvaraRadera
  3. Ha ha ja man har ju nästan varit mer er på er tjejresa! Hör nästan hur ni skrattar också hi hi. Det blev en liten tripp här med och jag är också helt slut. Ser att du också har en ny header med lilla Sally i mitten. den blev superfin.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild på er!
    Mysigt att åka iväg så där. Riktig kvalitetstid. Skulle jag och största "plutt" också behöva :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Vad snygga ni är, riktigt tuffa brudar.
    Kan tro att ni haft en underbar vistelse och shoppat en del :). Alltid roligt att spendera massa tid på tu man hand med ett av sina barn, blir ju inte så ofta.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Snyggingar..:-)
    Låter som en toppenvistelse!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Vilka snyggingar....är ni systrar?
    ;o))
    Kajsa är så fin i förra inlägget också, en fin mix av mor och far. ;o)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Å vad härligt med lite mor/dotter tid :)))
    Ska bli spännande att se vad ni shoppat ;)

    Kram Thess

    SvaraRadera
  9. Så kul med Stockholm, och visst är det som du säger det tar på krafterna att shoppa!
    Önskar dej en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  10. Vilka pinglor. Förstår att ni haft några riktiga toppendagar, ska bli kul att få se mer bilder o vad som fick följa med hem. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Att shoppa är som värsta träningspasset, men det tar man ju så gärna. Kul med några dagar i huvudstaden. Fin bild på er. Ha en mysig fredag. Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Jag fullkomligen älskar Stockholm :) Men jag vet vad du menar, vi var där i 6 dagar i samband med min brors bröllop och vi var helt slut när vi kom hem :)
    Hoppas du har en härlig kväll.

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. Go kvälla!!!
    Jaaaaa, jag är supernyfiken på vad ni har shoppat:-)
    Hmm, borde som vanligt ligga o sussa, men får inte upp rumpan från stolen;-)
    Vi hörs sötis!!
    Natti natt!
    Kraaam Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥