Follow my blog with Bloglovin

lördag 25 januari 2014

Snögumma..

 God kväll!
Hoppas ni har det bra.
Här har vi haft en riktigt mysig lördag.
Sally och jag har gått långpromenad och busat i snön.
I eftermiddags har vi firat en 30-åring och nu ska jag och sonen strax göra lite sen lördagmiddag.
Det blir Tacos som vi brukar göra då det bara är han och jag hemma.


 Ingången till poolen har fått en volangkant..;)

 Gammal köksinredning som är på väg till brasan.



 Lilla busiga snögumman ääälskar snö.
Hon blir alldeles tossig och hoppar o skuttar, drar sig fram och rullar sig.
Hon har fått en väst så vi ska se henne ordentligt.
Ibland är hon svår att få syn på då hon ålar runt i snön..;)
Hennes eftermiddag slutade med dusch och shamponering.
Det värsta hon vet...
Vi väntar lite till innan hon får klippa sig.
Pälsen är skön nu då det är kallt.
Kram Katarina

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga vinterbilder!! Å Sally så söt hon är där i snön, förstår att hon kan vara svår att hitta ;)
    Gillar förra inlägget, skönt att det är i fler hem det ser ut som här :)
    Men så underbar utsikt ni har från köket! Bor ni på landet eller precis vid skogskanten. Här drömmer jag hela tiden om att få bo nånstans mer självständigt... Kramis Suss

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hejsan..ett tag sedan..jag tröttnade på att blogga ...men idag kikar jag runt lite...ett stackars inlägg har jag fått ihop och får väl se om det blir nåt mera....Fina,fina vovven ..så fin hon är!!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Underbara vinterbilder, och såååå söt hon är lilla Sally. Hon & lilla Larsson skulle kunna busa i snön med varsin reflexväst... skratt: Så sött!!!!
    TACK för att Du visa Ditt kök i ett naturlig format, med smulor, kladd och allt. Då vet jag att det inte bara är hos oss....;)
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Underbara vinterbilder ! Å vad söt hon är Sally i sin väst .förstår att hon kan vara svår att hitta annars.Ha det gött rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Jag har aldrig sett någon vara så söt i en reflexväst!

    Vilken härlig vinterbild med poolen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Fina bilder...
    Hoppas du får en fin söndag :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Underbara vinterbilder!!! Sally är så söt och vem gillar inte att leka i snön ;). Visst kan jag längta efter sommaren många ggr men skulle inte vilja vara utan nån av våra fina årstider.
    Här har vi en slapp söndag idag men ska väl snart ta tag i dagen och försöka hitta på någon lunch till de hungriga tjejerna som nu är i stallet.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥