Follow my blog with Bloglovin

torsdag 20 mars 2014

Tusen tusen tack!

Jag vann jag vann..;)

Ett stort stort tack till alla er som röstat och röstat.
Ett stort tack också för att ni stått ut med mitt tjat varenda dag..;)
Det har ju varit en minst sagt nervkittlande omröstning som varit oerhört jämn.
Måste skvallra om att jag faktiskt hade skrivit ett inlägg redan där jag gratulerade min främste konkurrent. Eftersom jag har haft systermys ikväll tänkte jag att det
bara skulle vara att klicka iväg det...hihi.. nu fick jag ju skriva om och klicka iväg inlägget
några timmar senare men det gör ju inget..;)
Jag vill rikta ett extra tack till min finaste K som direkt sa:
-JAG ska vinna den här tävlingen jag ska tvinga ALLA att rösta...
I morgon bitti ska ni få se vad jag och mina systrar mumsar på ikväll.
och alltså ett tips på vad ni kan äta i morgon kväll.
Vi har firat med rosa bubbel och skålat för Sallys hus..;)
Natti natti
Kram Katarina

15 kommentarer:

  1. GRATTIS till dig <3
    Jätte skoj, det var du värd!

    Kram & godnatt

    SvaraRadera
  2. Stort grattis min kära vän!!!!! Glad för din skull!!! Vi pratar i tel snart. Puss
    PS.. Kajsa ser ut som en fotomodell på sista bilden, sååå vacker!!!! (Och lik mamma)
    Kram Ulrika "kusin" ;)

    SvaraRadera
  3. Ett stort GRATTIS från mig din tokfia ;-) Du är så värd vinsten!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Tjoho! Du vann och med den äran sötis!!!!
    Njut av berömmelsen nu;)
    Här sitter jag o äter frukost... Tror nog allt att du inte vet var du har rumpan nu, hi hi;)
    Ha en mysig morgon med frukost:)))
    Så mysigt med systerkväll!! Det har vi med systern min o jag. När vi nördar ner oss totalt ;)
    Dax att blåsa håret..,
    Kraaaaaaaamm o grattis igen!
    Anna

    SvaraRadera
  5. Klart du gjorde! Grattis! Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Klart du gjorde! Grattis! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Varmt grattis till dig! Det var ju så oerhört jämnt! Men, klart du skulle vinna. Det är du så värd!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Stort grattis. Det är du sååå värd!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. STORT Grattis !!! Kraaaam Anette

    SvaraRadera
  10. Stort grattis!!! Så kul och det var du verkligen värd med dina fina blogg!!
    Såå snyggt hemma hos er, hoppas mitt skåp kommer likna ert när jag målat det svart... Kram Suss

    SvaraRadera
  11. STORT GRATTIS <3 Härlig att du vann med din underbara logg .Kramar Rita

    SvaraRadera
  12. Jättegrattis, detta var du värd.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Hipp, hipp, hurraaaa!!!
    Så kul att det blev du som vann! Jag kollade in ett tag efter att jag röstat igår och då låg du några röster efter men så bra att vi alla hjälptes åt. Jag är lika glad att jag hittat din underbara, inspirerande blogg. Fortsätt att fira nu hela helgen.
    GRATTISkramar från mig Anneli

    SvaraRadera
  14. Jättegrattis💕
    Annelie i Kårsta

    SvaraRadera
  15. Gud vad kul! Stort stort GRATTIS!
    Jag röstade och röstade!
    Å så kul!
    Kram Helén

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥