Follow my blog with Bloglovin

fredag 25 juli 2014

Sommargodis

Hallå där i värmen!
Ni kommer väl i håg att dricka va?
Jag bär ut kannor och glas så alla ska komma i håg...
Även svalkande sommargodis känns fräscht och svalt sånna här varma dagar.



Här har vi haft små och stora badgäster 3 dagar i rad så nu får vi nog fylla på mer vatten i poolen..;)
Men vi hade 29,6 där i dag så det gör ingenting.
M och jag har just varit och kört ett spinningpass i värmen och nu är vi bortbjudna på middag.
Ska bli sååå skönt att få sätta sig och bara bli serverad..;)


Ha en toppen kväll!
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Härligt att bli bortbjuden o sätta sig till dukat bord. Nu har Mr C också gått på semester så ikväll firar vi med god mat o pärlande dryck i glasen, med vatten till såklart, ett måste i den här värmen.....Nu har det i och för sig varit en rejäl urladdning i eftermiddag där det kom en sådan åskknall så jag bara vrålade rakt ut, trodde det slog hos oss, men phuuu vi klarade oss. Men ikväll är det klarare luft efter regnet men fortfarande varmt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. vilket härligt sommargodis... perfekt dessa varma väder! kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt somriga bilder! Trevligt att få pli servade med middag :)
    Tack snälla fina du för dina stora ord om vårt hus!
    Kram och ha en fortsatt trevlig kväll!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Bästa godiset i världen om man frågar mig. Det ser extra gott ut på dina bilder. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Så gott med svalkande sommargodis!
    Mysigt med gäster men riktigt trevligt att bli bortbjudna med:)

    Ha en fin dag nu!
    Här ska jag ta med mamma till Smultrongården och min skattkammare:)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Det är verkligen inte fel att bli bortbjuden till dukat bord då och då :)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥