Follow my blog with Bloglovin

onsdag 9 juli 2014

Väskorna är här...


Hej på er!
Efter en skön dag vid poolen gjorde vi som man gör på semester i medelhavet..
Vi bytte om och stack in till stan och åt mat..;)
Rasmus sa -"jamen det är ju precis som i Spanien..
Det är varmt, menyerna är på Svenska och alla runt omkring talar Svenska"...haha..





Lite senare skulle Anna-Lena Brundin underhålla på krogen där vi åt.
Vi stannade inte för att lyssna utan nöjde oss med att smygkika på henne där hon satt vid bordet intill vårt och förberedde sig..;)


Vi gick i stället vidare till vår stads vackra slott.
Där kan man sitta och njuta av den sista kvällssolen och sippa på en drink..
Så måste jag ju visa er..
De är här nu!!
Det tog lång tid men till slut kom de!
Michael Kors väskorna jag beställde....
Ni vet de som inte är äkta fast jag inte ska berätta det för någon...fniss..
Du kan läsa om dem här.
Jag kom fram till att det är ju bra onödigt att ha samma modell på 2 så den svarta har min Kajsa fått och den röda behöll jag själv.
Den passade bra i kväll då vi gick ut och åt, jag och mina killar.. ♥
 

 Vi sprang på systeryster och hennes man som firade 26-årig bröllopsdag i dag..♥
De gjorde oss sällskap en liten stund där vid slottet..






Vi kom fram till att vi bor i en rätt vacker stad så egentligen skulle man lika gärna
 kunna ta in på hotell här...;)
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Det är rätt kul att semestra i sin egen stad.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Det är ju härligt att göra "sin stad" på ett lite festligare sätt. Har bott där på hotellet med slottet precis utanför, superfint!! Väskan ser superfin ut, jag har lurat på att beställa en lite större plånbok, ser välgjort ut. Kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt med en utekväll hemma. Fin du är med snygg outfit och nya väskan förstås. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Ja, er stad är fin med det fina slottet! Har släkt i er stad, så har väl varit där några ggr, samt att när vi bodde i Ludvika tog man en tur dit för att besöka ikea och julklappsshoppa när barnen var små ;)
    Härliga bilder! Tipsade för övrigt döttrarna om sidan med kopieväskorna :)
    Kram/maria

    SvaraRadera
  5. Strömpis är så fint på sommaren när det är varmt. Vi kanske skulle ta oss ett glas där någon kväll du och jag? Då kanske jag hunnit få min väska också som det snart gått tre veckor sedan jag beställde.
    Visst är Örebro vackert..
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder och vilken supersnygg väska :)

    Ha det bäst !
    Kram Pia

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥