Follow my blog with Bloglovin

torsdag 18 september 2014

C-vitamin boost

 Hej hej!
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt idag..
Jag kroknade på jobbet och fick åka hem tidigare...:(
Så kan det bli.....
Vi har en massa apelsiner hemma så jag pressade en stor kanna juice.
Tänkte att om jag får en stooor c-vitamin kick så kanske kroppen vill må bra igen.


 Sally hjälper mig att vila..
Jag är ju inte så bra på det. Det är ju sånt slöseri med tid att vara sjuk...
Fy vad trist det är att bara skriva om att man inte mår bra...
Men saken är den att när jag inte mår bra finns det liksom inte en massa inspiration som 
bubblar upp att dela med sig av...ledsen för det...♥

Så himla kul att så många vill vara med i min tävling..;)
Tusen tack för alla rara ord från er utan blogg som läser här. Det är ju så roligt att höra från er..;)
Näää jag får nog hoppa i säng tidigt i kväll och hoppas att apelsinerna
verkar under natten....
Kram på er och ha en skön kväll!
Katarina

8 kommentarer:

  1. Krya på dig, hoppas du mår bättre snart!
    Kram Amie

    SvaraRadera
  2. Visst är det slöseri med tid att vara sjuk, tråkigt är det också.
    Men du verkar ha gott sällskap i alla fall.
    Krya på dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Så gott med färskpressad apelsinjuice. Hoppas du kryar på dig nu, inge skoj alls att vara dålig speciellt när det vankas helg :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej!! Jag måste säga att jag fullkomligt har förälskat mig i ditt hus. Wow! vad fint ni har det. Oooh I like your style :) Vad roligt att kika in här och inspireras. Tack! Jag gillar verkligen brickbordet och har sett det överallt i olika bloggar. Ditt är från märket Rif, men får jag fråga vart du hittat det? Förstått att du bor i Örebro och där finns ju mer än en fin inredningsbutik.

    På återseende. Med vänlig hälsning, Josefin

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Stor kryapådigkram skickas genom rymden.
    Hoppas du mår bättre i morgon.
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Men snälla vän. Tänk att det aldrig ger med sig! Hoppas du snart blir frisk! På riktigt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Men loppan då... Inte bli sjuk nu igen:(
    Ärligt talat känner jag mig inte så pigg heller... så sängen ropar, nu kommer du BUMS!
    Bäst att lyda då;-)
    Va rädd om dig nu och krya på dig vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  8. Äsch då! Krya på dig och drick massor... Kraaaaam Pia

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥