Follow my blog with Bloglovin

tisdag 23 september 2014

Dröm hem & Trädgård

Godmorgon!
Åååå...attans... min prenumeration har lagom gått ut...
Hade den inte gjort det hade jag fått den här tidningen i går...
..nu får jag snällt vänta tills på torsdag då den kommer i butik.

Vårt kök är med i detta nummer..

En rar bloggläsare skrev att hon sett reportaget redan..;)
Tack Ingela♥
Själv har jag ju vetat att det skulle komma i nr 12 ett tag.

Det är hela 1½år sedan duktiga Carina och Anna var hos mig och gjorde reportaget.
Det var på G redan för ett år sedan men något hände då så det inte kom med...
Hur jag kan veta det kan du se här.

Hur som helst så minns jag, att jag kvällen innan de skulle komma for fram med målarpenseln i vild panik. Målade trappan undertill och putsade matrumsfönstret i kolmörker...fniss..
Jag kom nämligen på att de kanske även skulle fota matrummet...

Prenumererar du på Drömhem?
Jag kommer naturligtvis att återkomma om det här så fort jag själv sett reportaget...;)
Det var ju länge sedan jag visade några förebilder..
huuua...tänk att man glömmer så fort hur det var..
Byggdamm överallt och bara ett stort hål i väggen...

Nix bäst att sticka i väg till jobbet..
Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Meh du får tidningen när du är med :)
    // Hälsningar från en som vet fnisss KRAAAAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näpp det får man inte...;)
      hälsningar en till som vet..;)

      Radera
  2. Men wow vad häftigt, då ska jag såklart köpa den på torsdag och spana in ditt snygga kök!! :) Ha en härlig dag snygging, kram!

    SvaraRadera
  3. Då blir det tidningsköp på torsdag då, och kolla in reportaget. :-) Kramizz och ha en skön Tisdag/Laila

    SvaraRadera
  4. Vad typiskt! Den måste jag komma ihåg att köpa. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Det måste jag spana in!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Vad spännande att se. Ska köpa tidningen på torsdag. Kul Katarina, och ditt kök är ju så fint så det klart det ska vara med i Drömhem och trädgård.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥