Follow my blog with Bloglovin

måndag 1 december 2014

Tuff brud i lyxförpackning!

Hej hej!
Har ni landat hemma i tv-sofforna än?
Här blev det köpemat på vägen hem från jobbet så middagen var snabbt fixad i kväll.
Så jag har just satt ner ändan i soffan...;)
En av mina födelsedagspresenter var de här...
...snyggelisnygga och ursköna stövlar från Tamaris.
De passade ju så himla bra i hop med sjalen från Ruthiga Emma.
Där hittar du förutom denna en massa annat supersnyggt.
En sjal är ju förresten ett superbra julklappstips eftersom man aldrig kan få för många.
Som en tuff brud i lyxförpackning....
..nosar hon sig gatan fram...;)
Jamen är hon söt eller söt?
Visserligen inte så Westielik efter senaste klippningen.
Frisören klipper henne gärna lite mer som en dvärgschnauzer och vi babblade så mycket så
jag hann inte stoppa henne den här gången. 
Hon ska ju ha lite längre hår på sidorna så huvudet ser lite rundare ut.
Sally har ju dessutom stora haröron och de ser ju lite mindre ut då håret är lite längre.
Men men..det är ju bara päls och den växer ju ut igen..;)
Hur som helst så viskade Sally i mitt öra att hon frös lite nu då pälsen försvann
och att hon minsann behövde en fin väst...
....haha...nää inte riktigt så... 
Ni skulle ha sett henne i morse då hon inte riktigt tror att man kan gå normalt med västen på.
Hon går liksom och ruskar sig som om hon vore blöt o så svänger hon lite med rumpan som värsta lyxbruden....haha..
Sötgrodan..;)
Kram Katarina

8 kommentarer:

  1. Hon är verkligen söt i sin nya väst, matte också såklart i dom fina stövlarna. Tänkte precis på att en sjal är bra att önska sig av kidsen.. Man kan vara väldigt noga med vilken man önskar sig också tror jag?!! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ja hon är helt bedårande söt :) .Förstår att du blev glad för stövlarna !! supersnygga är de!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Snygga stövlar, vilken perfekt present :). Och Sally är urgullig!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Så snygg du är i dina stövlar!! Och många grattis i efterskott du sköna böna:) Blir alltid så glad när jag kikar in här!
    Och Sally är ju bara supersöt och alldeles fab i sin väst!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Snygga brudar menar du väl.
    Fint tips med rosor och granris i kombination i ditt tidigare inlägg.
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Å lilla söta skruttan! Hon är så himla gullig i den där!
    Jag har små tröjor till mina och de gör som Sally, går inte normalt om man säger så...;)
    Snygg är du med, nu är ett flott par på stan!

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Vilken sötnos!! :-) Och tokGillar verkligen dina stövlar också. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Så bedårande söt hon är den där Sally:-)
    Inte mindre söt blev hon med en så fin väst på sig:-)
    ...och dina stövlar är ju ursnygga!! :-)
    Kram/ Helene

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥