Follow my blog with Bloglovin

fredag 30 januari 2015

Nu sätter jag punkt...

Hej heeeeej!

Japp..pusslet är nerpackat och undanstoppat...
...ska nog ta fram det om sisådär 20 år...;)
Vad gör ni i dag?
Jobbar sista dagen för veckan..eller jobbar du helg?
Vilket som, så är det ju freeeeeeedag och det är ju något alldeles extra det!
 Jag tänkte inte vara sjuk mer nu, jag tycker det räcker.
Den lilla huvudvärk som gör sig påmind och den tyngd jag har på 
axlarna som liksom trycker mig neråt..
Den låssas jag inte om i dag. 
Nix nix...nu är det helg och då finns inte plats för sjukdomar....
Så nu sätter jag punkt för den här sjukan..
Vi är dessutom bortbjudna i kväll till vänner vi inte sett på lääääänge.
Sist vi skulle ses var jag sjuk så vi fick ställa in...
Vore ju trist att göra det igen.....
Är nog mest lite trött..ni vet sådär som man kan vara då man varit sjuk...

 Vädret ser också ut att ha vänt så jag ska strax pälsa på mig och gå ut med en uttråkad liten
snöälskare. Inte så skoj att vara vovve då matte är sjuk....
Å som alltid då man inte orkat med kliar det ju i fingrarna att få städa o röja 
så det ska bli lite av det också i dag..
...fredag helt enkelt!
Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Skönt att du bestämt dig för att vara frisk. Det är ju roligare så ;-) Jag är också sjukt röjarsugen nu när jag inte hunnit göra det ordentligt på riktigt länge.

    Ha en trevlig kväll hos vännerna!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Härligt med helg :-) Behöver jag väl.
    Många som är sjuka nu. Jag är inte helt i form heller, men tänkte försöka ta mig i väg och träffa en vän på middag till kvällen.

    Hoppas du känner dig bättre.
    Trevlig fredag.
    Kram N

    SvaraRadera
  3. Nej, usch vad tråkigt det är att vara sjuk när det är fredag och helg. Hoppas du mår bättre snart och kan träffa vännerna ikväll.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥