Follow my blog with Bloglovin

torsdag 12 mars 2015

Har ni tänkt på....

 ....hur glad man blir av solen!
Visst känner man hur man blir både piggare och gladare för varje dag som går...
Det blir ljusare och varmare och snart sitter vi där på en stubbe i skogen med en kaffemugg..;)
Jag skyndade mig så mycket hem från jobbet att jag glömde kolla upp mosaiken. 
Jag ber om ursäkt för det och lovar att åka dit i morgon eftermiddag.
 Vårt lilla bustroll äääälskar att komma hem till huset här vid skogen...
Hon älskar att skutta runt bland snåren och bara vara vovve...;)
Kajsa och jag har varit ute och övnigskört...huuuua vad det är läskigt...fniss...
Men det går framåt...
Nu står maten i ugnen och pappan i huset kom just hem.
I kväll ska vi hoppa i spat alla 4 så det blir lite familjemys här i kväll.
Jag tror minsann jag har lite fredagsfeeling redan...
Hääääärligt!
Hoppas ni också får en mysig torsdagskväll!
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Jaaa, solen gör så himla mycket för humör, kropp och själ :).
    Jag som alltid sagt att jag är en vintermänniska börjar vända känner jag, och drömmer om värme, sol och sommar!
    Men om vi slipper bakslag så verkar vi få en lång och härlig vår.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Heeej!! Men jag kan bara hålla med!!! Det är sååå himla skönt och man blir så pigg och glad! Hurra för våren:)) Och just nu njuter jag (som du sett) av den i Lofsdalen! Med näsan mot solen så fort jag får chans:)
    Kram goa du!!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt med familjespa! Jo jag vet att jag snurrat in lite på det här med familjen nu ;) Jag klarade inte av att sitta bredvid när dottern övningskörde förra året , det fick maken göra och jag tycker ff det är lite läskigt att åka med henne fast hon haft körkort i ett halvår...tror ff att det är min lilla lilla tjej som körandes i bilen innan jag fattar att hon fyller 19 i höst och tar studenten i vår och allt...hur gick det till ?
    Ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jaa det har jag tänkt jättemycket på! Men när jag var yngre så ägnade jag det inte minsta lilla tanke...

    Stor kram till dig //Jenny

    SvaraRadera
  5. Ja, solöen ger verkligen energi :-)
    Fast igår när jag kom hem från pysslet kände jag mig totalt slut, finito... Så även när jag vaknade i morse.
    Så jag bestämde att jag avbokade mötet jag hade inplanerat idag. För att kropp o huvud sa stopp.
    Kändes riktigt skönt! Tänk att man kan lära den här gamla hunden sitta, ha ha ha ;-)

    Milda makter, övningsköra med nästa nu alltså.. Ja, jag körde faktiskt helt med pappa, han var så lugn ha ha.
    O jag har nog aldrig varit så målinriktad som när jag tog körkort :)

    Så himla härligt det ser ut med spat... Mmm, måste ju vara så gott att krypa ner i det vara badet och titta på alla stjärnorna och bara drömma...
    Nu ska jag snart krypa under täcket, imorogn ska Lotta o jag till Karlskrona och hälsa på morfar och ta med farmor dit. Vi ska fira morfar som fyller år på lördag, 91 liksom. Det är respekt...
    Ha en riktigt fin fredga och sov så gott!!!
    Kraaaaamar anna
    Ps: Överkastena har nu bytt tillbaka till sina platser igen;-) Det är golvet som stör och så tror jag att den randiga mattan borde vara grå och fluffig istället;-)
    Men var sak har sin tid, nu har vi ju annat att tänka på;-)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥