Follow my blog with Bloglovin

torsdag 26 mars 2015

Jag är som en gås....

 Hallå där!
Har ni det bra?
I går kväll då det rök ur mina öron ni vet.....och mannen var billig...
Ja alltså jag är ju som en gås så de sällsynta gånger jag faktiskt blir arg rinner det av lika snabbt
som vattnet på en gås....;) Hur som helst så tände vi en brasa, hällde upp ett glas rött...
...och googlade hotell i Toscana. Nu har vi bokat till halva resan...åååå..
...vad spännande det är! Ååå vad jag längtar o drömmer....
 Lilla trasselsudden drömmer nog o längtar efter sommar o sol och dörrar som
 står öppna så man kan gå ut när man vill. 
Ser ni hon börjar redan bli smutsig igen...vi hoppas frissan är frisk snart 
så det kan bli lit mindre päls att tvätta i alla fall...
Sitter vi i soffan gör ju Sally det med. På bästa platsen..... närmst brasan....;)
Japp det var onsdagskvällen det..
Nu är det ju torsdag och vi ska nog lyxa till det och se en film.
Vi ses i morgon!
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Låter ju hur underbart som helst med resa till toscana!=) kramar jannice

    SvaraRadera
  2. Go kväll lilla gåsamor ;-)
    Hmm, jag är nog lite värre där är jag rädd... Men som tur är blir jag sällan arg jag med :)
    Tror jag iaf inte, du får nog fråga min man kanske, ha ha ha
    Men låter verkligen mysigt att ta ett glas rött vid brasan.
    Nu är jag färdigstädad må du tro. Ja, jösses vad jag kan gno. Lätt maniskt skulle man nog kunna säga ;-)
    Jag måste liksom göra något sådant för att rensa hjärnan... Lite mycket som snurrar just nu och ovissheten om att inget veta gör mig nervös..
    Men iaf.. Maken har event med jobbet ända till ikväll så loppan o jag har haft tjejkväll. Vi hjälptes åt med det sista av städningen och sen åt vi tortillapizza som hon ville ha. Sen kröp vi upp i soffan med filt och popcorn, såååååååååååå mysigt o avkopplande <3
    Vad ska ni se för film då?
    Behöver tips:)
    Härligt att ni bokat och har allt klart. Himmel vilken underbar resa det kommer bli!!!!!!!
    Ha en fin kväll... Nu är det dax för mina kvällsskorpor, hi hi o ibland då lyxar jag till det och gör egen choklad. Du vet med kakao, socker lite grädde och kokar vatten... Mmm, himmelskt gott! Som mormor lärde mig göra varm choklad <3
    Ha en mysig kväll!!!
    Kraaaamar Anna

    SvaraRadera
  3. Sötaste Sally:) Så gott hon ligger där. Åh vilken resa ni har framför er, hade gärna åkt till Toscana.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Klart man inte kan vara arg länge när man ska till Toscana. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder! Brasa och rött vin, jo jag tackar jag, kan det bli bättre?
    Jo, en resa till Toscana på det, härligt!

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥