Follow my blog with Bloglovin

söndag 31 maj 2015

Det är vår dag i dag! Alla vi som är mammor...;)

Hallå där!
Firar ni i dag?!
Här har vi ju firat både Mattias och alla mammor på samma gång i dag..
Jag fick förstås blommor, paket och frukost på sängen.....såklart!!
;)
Så har jag bakat o bakat o bakat...
Å plockat, å städat, å fixat....
Å när jag skulle göra blogginlägg funkade inte internet... å inte sen heller..
å inte sen....men nuuuu....äntligen!
Så det blir bara en kort söndagshälsning och ett stort stort...
 GRATTIS TILL ALLA MAMMOR!!
Nu ska vi ta en kvällspromenad med Sally och sedan landar vi nog i tv-soffan.
Kram Katarina

9 kommentarer:

  1. Grattis säger jag då! :) Och oh my, vilka goda bullar... Kram!

    SvaraRadera
  2. Mums vilka bullar. Du är som vanligt i farten.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Ja GRATTIS vännen!
    Låter som du haft fullt upp idag:)
    Vilka mumsiga bullar!!
    Här har vi med fikat, så klart det måste man ju ;-))
    Nu ska jag med inta soffan :-)))
    Kraaaaaam Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag du haft. Vi har fikat på nya altanen:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Allt bra nu sedan bilturen? ...

    SvaraRadera
  6. Åhhh vad du bakar och grejar, härligt, här blev det inget fika på morsdag annat än vispad grädde med hallon, de andra fick Marabou choklad..jag håller mig ganska strikt, har några kilon kvar, men tio har försvunnit och jag mår toppen...Jaa lilla Nisse börjar bli väldigt långhårig och rufsig, jag ska klippa honom i morgon så då ska jag säga att hon får ta rejält eftersom det snart blir varmt ute..
    Ha det gott
    Kraaaam Anette

    SvaraRadera
  7. Härligt med firande...... Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥