Follow my blog with Bloglovin

onsdag 10 juni 2015

Ängsö.....

 .......ja så heter den fina bänken från det stora blå-gula varuhuset.
Jag älskar bänkar och har varit på jakt efter en med "rätt pris" att ställa här uppe på altanen.
Mysigt att sätta sig med en kopp kaffe och en tidning, eller bara som ögongodis med en fin växt på.
 Nu önskar jag förstås att det fula staketet (som aldrig blivit färdigt) var rivet och utbytt...
Men en sak i taget....tvättstugan ska bli färdig först...
Men seeeeeeeen....sen ska vi börja göra färdigt här ute.
Under tiden får man pynta runt om...;)
Bänk Ikea, pläd Ib Laursen, korg Tine K, kopp gammal från Ica...
Ha en mysig kväll nu allihop..
Hit kommer som sagt rörisen och hans familj så jag ska sätta igång med kvällsmaten..
Det är ju så praktiskt att syrran är gift med rörisen...
Då får vi tvättstugan inkopplad samtidigt som vi har familjemys..;)
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Så snyggt och mysigt med bänkar. Ger en speciell känsla.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Snygg bänk!! Trodde inte den var därifrån. Har du köpt den i Västerås?
    Örebro har knappt aldrig något inne, så jag åker aldrig dit längre,
    men då missar man ju också saker.
    tror vi slår er i att ha fult staket, tycker inte ert ser så dåligt ut.....
    Saknar dig Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ha ha1
    ! Jag trodde du skulle göra ett inlägg om själva ön Ängsö.. Där sökte vi jobb maken och jag en gång. men så fin bänk och att placera en växt sådär blev ju pricken över I :et Mysigt med familjeträff/rörmokeri.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Å vilken snygg bänk!
    Är också ute efter en så nu "härmar" jag dig;)
    Nä då, jag ser det som att jag inspireras av dig för den där bänken kommer ju inte se likadan ut hemma hos mig:)
    Fina du, så kul att ni snart är klara med tvättstugan. Ser fram emit fina bilder!

    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Man vill så mycket och gärna på en och samma gång, jag känner igen det ;)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hej kära du!

    Grattis till vinsten av fem meter valfritt tyg hos Kinnamark!
    Hör av dig till oss med din hemadress inkl mobil nr för ev sms-avisering från budfirman/posten.

    Mia & Mian FINASTE MATTAN blogg

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥