Follow my blog with Bloglovin

söndag 14 juni 2015

Är man 18 så är man

Heeeeeej!
Jag är heeeeelt slut... och ni vet så där mållös som man kan bli ibland....
Här är hon min sockerkringla...med en av sina bästa vänner...
..med den vän hon stod likadant med för 14 år sedan... då de var 4......
Koooooonstigt att de nu är 18 och dricker rosé med jordgubbe.....
Älskar att de vill vill fira med oss..att HON som är vår dotter lägger armen runt min hals och skriker...
..."JAAAAG FYLLER 18 I DAG!!!!!!
Älskar att hon vill dela den hisnande känslan med oss....
Älskar att hon är hon ... älskar att hon är MIN dotter.....
NÄPPPP jag kommer inte börja langa nu!!
Har inte gjort det förr o kommer inte börja nu..
Men JOPP jag bjuder henne på ett glas bubbel eller 2....
Vet att det är laddat det här så vi släpper bomben direkt..
så gör vi!!! Hon blir bjuden här... vi köper inte ut.. det får hon "fixa" på annat håll..
Inte så svårt för henne förstås eftersom pojkvännen snart är 21... men vi "fixar" INTE!!
efter i kväll får hon "fixa"  själv.....
Ha en lysande kväll...det som nu är kvar av den..;)
kraaaam Katarina

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild!!!!!!
    Grattis fina Kajsa!!!
    Film igen....
    Kraaaaaaam anna

    SvaraRadera
  2. Härlig känsla. Blir alldeles tårögd. Vi har också dragit gränsen med alkohol exakt så där. Inte köpta ut förrän 20 års ålder. Däremot bjuda på nåt glas hemma från 18. De kan ju i alla fall köpa på krogen då så det blir ju same same, enligt oss.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Spännande liv som börjar när man blivit myndig. Både som förälder och nybliven vuxen. Skönt att ha en fin kontakt och så tänker man på stackars Lisas föräldrar. Vi har ju en artonåring här hemma som vi älskar och är rädda om. Lite bubbel ska man väl bjuda på, man får ju faktiskt det. Langa är en annan sak. Härliga bilder på din fina.. Kraaam Ppia

    SvaraRadera
  4. Åh vilken härlig känsla..både för mor o dotter. Hon är så söt Din tjej. Vi har haft typ samma tankesätt vad gäller alkohol hos oss. Köpte faktiskt lite åt minsta sonen när han tog sin student I fredags.. han är 19 och fick stipendium för bästa betyg så tyckte det var rätt ok att hänga några små flaskor runt hans hals.. kram

    SvaraRadera
  5. Underbar tjej ni har. Tycker ni resonerar alldeles rätt. Vi hade ungefär samma sätt att de på saken. Några år sedan, men ändå. Det blir inga sämre ungdomar för det. Kanske tvärtom. Ha det underbart. Kram Inger

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥