Follow my blog with Bloglovin

fredag 5 juni 2015

Skivsläpp......


Hallå där!
Kikar in lite snabbt o önskar er en härlig fredagskväll!
Just nu sitter jag i bilen men nyss stod jag här vid poolkanten.
Här har vi skurat o grejat i dag...så snart är det fint igen.
Jag har dragit på mig rockersbrallorna och chiffongblusen från Lindex.
Vi ska i väg på releaseparty...
Det ni!!
Vår vän Patrick är sångare i Coal Train och de släpper sin första skiva i dag...
Döööö cooolt...
Vi ska till och med sova borta så det blir ett riktigt äventyr...haha..
 Tjingeling o haaaa det!
Kram Katarina

Ja just ja...läkaren tror bara att det är en muskelskada men för säkerhetsskull 
ska jag vidare på röntgen..Phu!

9 kommentarer:

  1. Men gud vad kul, finns de på tube? Länka så vi får höra!! : )

    SvaraRadera
  2. Jättekul. Fin är du också. Hoppas lä
    karen har rätt. Härligt väder. Första kvällen man kan sitta i uterummet och äta. Så mysigt. Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Tjoho vad kul och vilken snygging! Ha det så kul. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Meeen sååå kul!! Hoppas ni får en riktigt härlig kväll på skivsläppet! Ni får det perfekta vädret. Ha så kul! Kram Jannice

    SvaraRadera
  5. Spännande! Lägg ut låten här på bloggen... om det nu är ok!

    ha det toppenkul! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Det lät roligt!
    Vad fint ni har vid er pool, jag blir så avis, vill också ha pool! ;) Snart blir det ju så varmt att man blir badsugen..

    Ha det gott!
    Gunilla

    SvaraRadera
  7. Hej snygging! Coolt att få gå på skivsläpp! Hoppas hoppas att det bara är nackmusklerna!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Häftigt!! Då får hoppas att rockbruden hade det så kul men lät bli att köra för mycket "headbanger" med tanke på nacken ;) ;)
    Önskar Dig en fin nationaldag, kram Kate

    SvaraRadera
  9. Häftigt! Häftig rockbrud också! :)
    Kram och ha det fortsatt fint!
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥