Follow my blog with Bloglovin

fredag 31 juli 2015

Man ska ju göra det man är bra på...;)

 Å hej å hååå...
Så var första arbetsdagen avklarad.....så nu känns det ju skönt att få ta helg..;)
I dag fick en härlig solros följa med hem från ICA.
Gillar ni solrosor?
Jag gjorde inte det förr....faktum är att jag verkligen tyckte de var läskigt döfula förr...
Nu äääääälskar jag dem och de andas sensommar och mys tycker jag...
...så är de soliga o glada... å då blir man ju det själv....både glad och solig..
Här har vi fredagsmys jag o mina killar...
.... och vi gör alla det vi är bra på...;)
Mannen grillar och R och jag tittar på, babblar och håller sällskap...
Å smuttar på ett glas rött....
Man ska ju göra det man är bra på eller hur?!!
hihi....
Ha en extra mysig kväll i kväll!
Kraaaaam Katarina

5 kommentarer:

  1. Härligt!! Hoppas att ni får en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det lite lustigt det där. Våra "gubbar" och deras grillar. Men visst är det skönt att slippa steka och bara fixa tillbehören. Och dricka vin förstås. Ha det bäst. Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Klart man ska dela upp sysslorna och göra det man är bra på ;)
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Jag gillade inte heller solrosor förut, men nu tycker jag de är härliga och lyser upp med sin närvaro!:)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥