Follow my blog with Bloglovin

måndag 7 september 2015

Lilla älsklingen.....

Godmorgon!

I dag är det dags…
I dag ska lilla vovvan in och opereras.
Har inte sovit alls bra i natt utan vaknat kallsvettig med mardrömmar flera gånger…
Tänk att man kan älska en liten hund så himlans mycket…

  Har ni sett så fina blommorna jag fick för en vecka sedan fortfarande är?
Blommor är i alla fall som lite karameller för själen...
Jag önskar så att jag kunde tala om för henne att allt kommer att bli bra…
Att jag hämtar henne senare…
Att hon kommer ha ont men att det kommer att gå över…..

Så är jag ju livrädd för att det ska bli komplikationer….eller att såret ska gå upp….eller att hon ska bli jätte dålig i natt eller så…..

Sen får vi turas om att vavva några dagar…
(vård av vovve)
Hon är ju med mig på jobbet i vanliga fall men nu kommer hon ju behöva lugn och ro ett tag…
Så hoppas vi att tumören är godartad och att det inte kommer fler...
Så tänk på oss i dag är ni rara och håll tummarna för att allt går bra!

Ååå nu grinar jag igen….

Kram Katarina

17 kommentarer:

  1. Det kommer att gå jättebra, krama lilla Sally från mig!

    SvaraRadera
  2. Åhhh lille, det kommer att gå bra, men jag vet hur det känns man är ju orolig såklart. Ge Sally en nospuss från oss..Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar och tassar för Sally! Kram Sara (solsjo_5)

    SvaraRadera
  4. Det kommer att gå bra! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Åh, lilla gumman! Vi håller tummarna, min lilla pojk-hund och jag. Nospussar till sötnosen och kramar till dig (förstår hur du känner dig). Tina

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar och tår!!! Det kommer gå finfint!
    Ja tänk hur mycket man kan älska en hund eller ett djur...vet precis vad du menar :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Klart det kommer gå bra. Håller alla mina tummar för sötnosen Sally. Kram Inger

    SvaraRadera
  8. Självklart tänker jag på Er vännen.... Massor och håller tummen hårt (då jag hört att man ska bara hålla en..)
    Lot´s of love!
    Kramar i lass,
    Anna

    SvaraRadera
  9. Klart jag håller tummarna och tänker på er idag. Hoppas att allt kommer att gå bra. Jag vet vad du går igen, har själv haft både hund och häst som varit inlagda på djursjukhus. Kram

    SvaraRadera
  10. Naaw! �� Det kommer att gå bra! Tänker på er!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Jag håller både tummar och tår.
    Kram Lena
    minadagarnu.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Det kommer att gå jättebra! Ge henne en stor kram från mig sen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  13. Sötaste Sally. Det kommer gå så bra. Jag håller alla tummar och tår. Känner med dig och förstår din oror så väl.
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  14. Åh lilla Sally! Allt kommer bli bra! Tänker på er!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  15. Hej! Håller allt vad jag kan! Men kommer säkert gå bra. Får ni mysa& skämma bort henne lite extra sen.
    Kram till både Sally& dej.
    Helene

    SvaraRadera
  16. Åhh, klart det kommer gå bra! Kraaaaaam Pia

    SvaraRadera
  17. 1000 tack ni alla rara för era kramar...de värmer så oerhört mycket!
    All kärlek till er!
    Kram och nospussar

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥