Follow my blog with Bloglovin

söndag 25 oktober 2015

I dag får alla en present....

Hallå där!
Har ni en lika härlig söndag som vi har här?
Sol och höst....

Har ni kommit i håg att ställa tillbaks klockan då?
Tänk att i dag måste ju vara den bästa dagen på hela året!!

I dag får vi ju alla den present som vi alltid önskar oss...
MER TID!!
En hel timme ju...;)
Jag väljer att lägga den timmen på mig själv och veckans lilla 
hemma-spa-stund
Jag brukar ju göra inpackning och skura duschen på lördagar men i går kom jag ju 
helt av mig då jag sov så länge så det får bli i dag i stället...

Å så den där ljuvliga kroppsskrubben...
Ni kommer väl i håg??
Ni kommer väl i håg att ni får hela 20% rabatt på ett helt köp under hela oktober

Uppge bara koden: WF8AGXWX
när du kommer till kassan.
Själv ska jag passa på att köpa Maria Åkerbergs fina foundation

Så nu hoppar jag in i duschen så här mitt på söndagen...med både, inpackning, skrubb och 
städmedel i högsta hugg....allt i en enda salig röra..;)
Kram o ha en fortsatt fin dag!
Katarina

3 kommentarer:

  1. Så mysigt och smart att ta allt på en gång... spa här med, idag 😊😉
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  2. Att Spa;a är riktigt skönt och jag gör som du skurar duschen samtidigt. Har läst ikapp med kraxandet och dina inköp. Snygga stövlar och kjol. Du behövde nog den där sömnen. Själv så hade jag missat det där med sommartid så vi åkte hem på tok för tidigt från Falun idag. Fniss! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Heeej sötnos...<3
    Men hu va trist att du blivit sjuk :(
    Då blir det till att stanna i sägen ett par dagar och vila bort skräpet som intagit din kropp...
    Hua..
    Jag jobbar imorgon och har då lillfian med mig. Sen semester resten av veckan, ett litet uppdrag hos landstinget på tisdag med då då:)
    Nu måste anna sussa... Klockan ringer ju imorgon igen..
    Krya på dig vännen <3
    Kramar Anna
    PS:Tack för ditt mail... Har inte hunnit fatta in allt, svarar dig imorgon :)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥