Follow my blog with Bloglovin

torsdag 29 oktober 2015

Lite nytt i garderoben

 Tjena tjena... här står jag o skrattar....
Åt vad kan man undra...
Jo för fotografen...hon klev ut i bara tröja o strumpbyxor, jacka o halsduk...
Liiiiiiite knasig såg hon ut....å ännu roligare blev det då hon flög in i busken då det kom en bil....
Hahaaa...
Jag tänkte visa det senaste tillskottet till min höstgarderob.
Nya jeans och en snygg skjorta.... 
En klädstil jag älskar att ha till vardags. 
Förr hade jag bara ett par jeans tills de var totalt förbi...
Nu har jag lärt mig att det är bättre att köpa nya innan favvisarna går ur tiden
 för när de väl gör det, ja då hittar man ju minsann inga. 
Det är ju bättre att ha flera par att byta med.
Jag har ju mina favoritbutiker Esprit och MQ som jag handlar mest ifrån...
Gillar deras stil och deras prisnivå helt enkelt.
Alltså den här skjortan...
Jag ääälskar den.. Jag har en svart sen förut och jag tror banne mig jag vill ha en vit med..;)
Det blir snyggt o kvinnligt men samtidigt lite tufft med det lilla rynket vid tuttisarna...
Du hittar den här.
 Jeansen hittar du här.
 Jag tyckte det var kul med lite annorlunda fickor mot mina andra jeans...
 Snyggt med lite mörkare nu till hösten med...
Jag har aldrig beställt jeans förut och jag har aldrig provat Esprits heller för den delen..
Men de här får högsta betyg av mig... Både super sköna och ett bra pris tycker jag.
 Vad gööööör ni vad göööööör ni säger lilla bus....
Skorna är föresten också rätt nya... vet inte om jag visat dem..
Från Vagabond och så där sköna så man dör lite....;)
Passade på för någon månad sedan då det var rea-kväll på vårt stora köpcenter.
Jackan är gammal från Lindex..

Nix nix... nu ska jag inta soffläge en stund...
Här ska "barnen" laga köttgryta i kväll..
Sååå sköööönt
Kram Katarina

13 kommentarer:

  1. Jättesnygg skjorta, så fint figursydd. jeans är så jobbigt att hitta tycker jag. Köpte ett par nyligen i boyfriend modell som blev alldeles för stora. Ha det så skönt i soffan. Kraaam pia

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit som passar dig perfekt. Skjortan är jättefin, gillar färgen. Och lilla Sally är med och håller koll:) Sötfia:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ja, skjortan var verkligen snygg! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Skjortan står det verkligen Katarina på. Skulle nog köpa fler om jag var du för de passade dig som ett smäck.
    Ha ha jag kan se Kajsa där ute halvnaken med kameran i högsta hugg.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Gokväll snygging!

    Du ser superfräsch ut!
    Snygg skjorta och snygga jeans!
    Kul nör man hittar något man gillar. När vi var i Kalmar i helgen så köpte jag ett par riktigt snygga jeans, ser precis ut som pleasejeans men betydligt billigare, ångrade att jag inte köpte fler då jag har svårt att hitta snygga jeans nu nör jag fortfarande har lite mage kvar:)

    Håller på att kolla upp lunch nästa vecka. Tänkte jag skulle få någon som kan skjutsa ut mig o Nils, annars får vi ta bussen:)
    Återkommer!

    Kram fina fina du!

    SvaraRadera
  6. Åh vilken snygg skjorta. Passar dig verkligen. Hoppas du mår bättre nu
    Datorn trasig.
    Jobbigt med bara telefonen just nu
    Men men....kram Inger

    SvaraRadera
  7. Sååå snyggt, och ändå köper jag aldrig en skjorta....hmmm. Någon skulle ha stått bakom fotografen och videofilmat... skratt*
    Ha det gott fina Du ! Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  8. Snyggt, jag gillar stilrent. Så snyggt. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Underbar blå färg på skjortan!

    Nää det gäller att köpa på sig lite jeans så att man inte står och faller med favvisarna. Det har ju hänt några gånger!

    Snyggo!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Skitsnygg skjorta! Härlig känsla att vara så där vardagsfin!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Supersnygg skjorta! Gillar också verkligen Esprit. Tyvärr fanns inte skjortan kvar i min storlek varken i navy eller vitt :-(
    Kram Helén

    SvaraRadera
  12. Super snyggt!! En perfekt höst outfit!

    En härlig fredag och helg önskar jag dig!

    SvaraRadera
  13. Gott med höstgryta och roliga ni är när ni ska fotografera... springa in i busken=)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥