Follow my blog with Bloglovin

söndag 8 november 2015

Grattis alla fina pappor......

Fars dag i dag....
Här i huset har pappan fått en upplevelse i form av 
julbord med ett härligt julskådespel till.
Det blir mysigt att gå hela familjen och babbla o skratta o umgås en hel 
Söndagseftermiddag. Ja inte i dag alltså... lagom till Lucia bär det av till 
Restaurang Makeriet här i stan. De samarbetar med Lerbäcksteatern., och det är ju liksom ett kvitto på att det kommer bli bra eftersom skådisarna där är så fantastiskt duktiga.
Nu ska jag strax iväg på ett pirrigt uppdrag.
Jag ska fota på den här lille killens dop.
Ujujuj....hur ska det gå...
Håll en tumme eller två för mig att inte varendaste bild blir suddig...;)
 Så måste jag sååååklart en sväng till min lilla pappa också, innan det är
dags att laga middag till pappan här hemma..
Fler bilder från köket blir det i dag.
Det är ju kökshelg..;)
Nu kan man ju tro att hela köket är färdigstädat och tipptopp..
Men nää, det kommer ju en del annat i vägen när man håller på.
Så inuti skåp och lådor...det får jag ta nu några i taget ett tag framöver.

Hoppas ni har en alldeles förträfflig Farsdag i dag.
Kram Katarina

1 kommentar:

  1. Ert kök är verkligen en dröm! Så stort och så urmysigt!

    Spännande med fotouppdrag! Det gick säkert galant!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥