Follow my blog with Bloglovin

fredag 6 november 2015

Städstart och smygstart

 Hallå där, godmorgon och godförmiddag!
Jag håller som bäst på att rusta mig för den stora kökshelgen...;)
Ser ni...
Den gula manicken är framtagen, snygghinken och min favoritdoft också...
Förutom köket ska en till kattvind röjas ur den här helgen. Så att vi kan få in allt igen
som ska sparas....å även fast det är rörigt ett tag (extra länge då man blir sjuk mitt i alltihop)
Så är det ju så befriande skönt då det är rensat, städat o klart..;)
Å så har jag föööörstås laddat med kaffe, tända ljus och så viskar jag lite tyst nu...
Jag har just satt på julmusik....
Smygstartar lite.....;)
Jag har allt en hel del bokföring att göra med, men det kan jag göra när som helst under helgen
så det är ju bättre att städa nu, då jag har lust...
Det lär ju ta sin lilla tid det här....
Så det är bäst jag startar...
Ha en fin fredagsdag, så kikar jag säkert in igen i kväll
någonstans mellan städmedel, matlagning och Fuffes vin...;)
Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Synd att vi inte bor närmare varandra raring, då hade vi kunnat hjälpas åt, tror eller rättare sagt jag vet att det hade gått som en dans då.... Ha en härlig dag bland skurtrasor och hinkar vännen, själv tog jag precis en paus i mitt kaos.... Kramisar Tina p.s jag lyssnar också på julmusik ho, ho,ho....

    SvaraRadera
  2. Så perfekt att kunna välja sin tid så där! Att passa på att städa när man har lust är ju härligt bara det. Hyacinter och julmusik! Myyyyysigt!

    Ha en kul fredag! :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Så mysigt med städ och julmusik, en bra kombo. :-) Själv får jag vänta ett tag med det, tills vår centraldamsugare blivit lagad, ingen mening att dra igång ngt förrän då. :-) Men julmusik kanske det blir vid kvällens matlagning ikväll...vi får väl se. Kramizz o ha en fin helg/Laila

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig trots städningen ;)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥