Follow my blog with Bloglovin

tisdag 1 december 2015

Julpimpat badrum

Hallå igen!
medans vi ändå är inne i mitt badrum kan vi ju lika bra kika lite närmre
på de där få sakerna av julpynt  som flyttat in.....
I fönstret bara en enkel tallkvist och den bulliga gulliga snögubben 
från den tiden då jag hade butik.
Å se här då!
Vackraste snitthyacinterna som Sofi och hennes G hade med i Lördags 
då de susade in och laddade över dopbilderna på en USB.
Att blanda dem med några granriskvistar såhär blir sååå sååå
himla fint! den lilla trägranen från Sia har mååånga år på nacken.
I det enkla bor ju det vackra!
Bara några kottar i en skål blir ju himla vackert och det kan man ju faktiskt starta med mycket
tidigare om man vill..kottar känns ju både höst och jul på samma gång...;)
Så har jag tjuvat några små blommor o blad från en blomma i köksfönstret.
Här blir det kanske en röd ros på julafton...vi får se..;)

Nähä ni..
Nu knackar det snart på dörren och ett gäng glada tjejer dräller in...
Ha en alldeles finfin kväll nu då..
..den allra första så här i December...

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Du har sådant otroligt fint och smakfullt badrum. Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå! Hur fint har inte du det i badrummet! Nu blev jag sugen på att ta in lite hyacinter på toa. Doftar ljuvligt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Heeeej sötnos <3
    Hoppas ni har en riktigt trevlig kväll <3
    Å, jag bara ääälskar ert badrum!!
    Å det tog tid innan jag fattade vad du menade med knopp;-)
    Miss U!
    Massa kramar Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥