Follow my blog with Bloglovin

lördag 6 februari 2016

En befriande dag.....

God Lördag på er!
Här har himlen tydligen bestämt sig för att gömma undan solen 
och skvätta lite regn på oss i dag....
...såklart hade man velat ha strålande sol om man fått välja....
Meeeeen.... det är ju inget att deppa för...
Man får bara byta de där tilltänkta mystimmarna ute mot 
tända ljus och mysigt inne.....;)

Fast jag ska ju snart upp på stan jag...
Nagelfix å så klädjakt...
Å så måste jag ju köpa nya Leva & Bo förstås....
Spääännande...;)
Förutom det ska jag nog fortsätta min röjarhelg här.
Eftersom vi planerar en ganska stor ombyggnad i Kajsas rum
är det en del att rensa och sortera kan kan säga...
Ganska mycket......galet mycket rent ut sagt...

Ni vet saker vi ställde in på kattvindarna då vi flyttade hit för 14 och 1/2 år sedan...
...saker som stått där sedan dess och inte saknats ett endaste dugg...
Så har det ju fyllts på genom åren...
Så det är spara, slänga, ge bort som gäller...;)
Men åååå hörni...åååå så skönt det är efteråt...
När man har rensat och sorterat och gjort sig av med...
Vilken befrielse....
Haha...befrielse från en massa onödigheter...
Jamen det är nog en sån dag i dag då...
En befriande dag...;)

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Å så rent och fint du har det!!!!
    Heeeej sötis <3
    Du skulle se hur det ser ut här nu ;-)
    Måste ta tag i det, vi ska ha gäster ikväll...
    Rensa ääääälskar jag!!!! =))
    Ha en toppendag snäckan!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Jag är superdålig på att rensa fast jag vill. Jag drar mig in i det längsta. fast när det är klart så är det just befriande. vad fint du har det, nystädat och fräscht. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Här håller jag också på att rensa. Har rivit ut allt på hyllor och på golv i min klädkammare och har gått igenom och städat ur ordentligt. Maken har satt upp en till hylla för kläder och en för skor. Och precis, vilken befielse! Shit vad skönt det är att rensa och städa.

    Nu är det tvättstugan kvar, men den får nog vänta till imorgon!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Et utrolig vakkert kjøkken du har!
    Ønsker deg en fin søndag:)
    Klem Jorunn

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥