Follow my blog with Bloglovin

fredag 24 juni 2016

Det blir en fin dag i dag

Midsommarafton....

Heeeeej!
Är ni vakna eller tar ni sovmorgon i dag?
Vi var uppe med tuppen för vi ska åka med lejonen ut på landet.
Vi ska fira en lång och härlig midsommarafton med lejonens familj...
...lejonen såklart...å så lejonbarnen, lejonbrorsan och hans lejonfamilj...
...å så lejonmormor o lejonmorfar...ååå en massa lejonhundar....;)

Det är nästan så vi får ansöka om att bli lejon vi med.....för vi blir ju lite som
2 tigrar i lejonburen......haha....;)
Hur som helst så är klänningen på, värdinnepresenten fixad, maten och drycken inhandlad,
kameran är laddad och bilen är packad med sova-över-grejer.....

Jag tassar runt lite i huset och plockar..
flyttar lite här, duttar lite där...
Undrar i mitt stilla sinne om huset står kvar när vi kommer hem....haha...
Fast våra numera vuxna barn brukar ju sköta sig...;)
Bubblor och jordgubbar ska det ju vara en dag som den här..;)
Jag önskar er alla en glad och härlig midsommar!

Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Önskar er tigrar en trevlig midsommar med lejonen. Ha det så kul.
    Kramiz Helena

    SvaraRadera
  2. Trevlig midsommar kära du.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Ja, vilket väder vi fick! Helt underbar! Fin midsommar... KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig afton, ha en fortsatt fin midsommarhelg! Kram Suss

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥