Follow my blog with Bloglovin

torsdag 4 augusti 2016

Mer morötter åt vovvarna.....

Hoho...
Pigga o vakna?
Jag jobbar sista dagen den här veckan. Kortdag dessutom eftersom det är en himlans massa
mer att fixa inför lördagens fest. Det är ju 4:e året vi fixar en sån här stor fest så det känns
inte så jobbigt men det tar tid.....mycket mycket mer tid än man tror.
 När jag skalar morötter hemma brukar jag oftast känna ett litet krafsande på benet.....
Å när man vänder blicken neråt möts man av det här.....;)
Vem kan motstå det??

Ja hon är bortskämd....men det vet ni ju redan....;)
 Å andra sidan är det ju rätt bra med morötter...
Om hon får en hel så har hon att göra ett tag...
Man måste förstås ligga på en matta så att man ligger stadigt....

 Om det blir fläckar??
Näääää.....haha... det är ju dammsugaren Sally vi pratar om...
Inte en smula ska förgås.....

 -Nää det är MIN morot...du får inte smaka Matte...du får ta en egen... 
...å då får JAG smaka av dig då min är slut.....rättvist ju!! 


Bildbomb på morotsätande vovve i dag...
Men det är ju som med småbarn... det går inte att välja bara en bild
eftersom alla är lika söta...;)

Ha en tooooppen dag...
Jag är på ett mer  strålande humör än vanligt i dag...
Ni vet sådär så det bubblar...haha...
Kraaaam Katarina

5 kommentarer:

  1. Härligt! Duktiga Sally... Ja du vet ordspråket... Allt ditt är mitt!!! Sally vet :D
    Underbar dag önskar jag dig... Jag ska suga klart på min "semesterkaramell" här i Varberg jag med sista veckan semester för i år... Solen skiner så här blir åxå en underbar dag,det tror jag allt :)) kram Rose-Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååååå....Vaaaarberg...åååå soooool...seeeemester...
      åååå... Jag vill också..;)
      Du gör helt rätt i att njuta ut det sista...

      Här regnar det och är alldeles grått.
      men men det blir en bra dag ändå..;)
      kram Katarina

      Radera
  2. For en søt en hund.
    Klart han må smake.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Christina

    SvaraRadera
  3. Morötter är godis för både hundar och oss. Söt hon är eran Sally. Kraaam pia

    SvaraRadera
  4. Men jag dör vad sött! Helt otroligt! Blev så glad när jag såg bildserien, hon piggade verkligen upp en

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥