Follow my blog with Bloglovin

tisdag 29 november 2016

Sponsrad Video: Hur åker du till Kalifornien?

Hej hej...
Hur har ni det i julstöket?
Är ni färdiga med julklappsinköpen?

Tänk vad härligt det vore att boka en resa och ha något att se fram emot?

Vi har ju faktiskt hela 2 resor inbokade nästa år att se fram emot....

Vi brukar resa med lite olika resebolag och allra mest bokar vi hotell för sig och flygstolar för sig.
Ett flygbolag som vi alltid tyckt om är Norwegian.

Nu har de kommit med ett eget betalkort där man samlar sk cashpoints...
man sparar liksom i hop poäng som man sedan kan använda till en resa...

I den här filmen reser de till Kalifornien...
Alltså åååååå vad jag vill tebaks till den stora kontinenten 
"over there"

Vi ska dit med lejonen på andra sidan skogen igen så småningom....
kanske skulle man ta o skaffa ett sånt där kort och börja samla poäng....

Ha en fin dag!
Kram Katarina

Sponsrat inlägg

3 kommentarer:

  1. Hmm I live in Santa Barbara, maybe I will see you here!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inte mina drömmar eftersom jag vill ta ett litet ansvar som människa över miljön . . Visst har jag tagit flyg ner till Medelhavet någon gång men tror att längre flygningar är dom större bovarna. Men var och en gör som dom vill. Kram

    SvaraRadera
  3. Vi har ett sådant kort från SAS, som vi faktiskt helst reser med, som vi samlar poäng på. Går att byta ut mot hotellnätter och lite annat också, inte bara resor. Troligen blir det en resa till New York och lite Östkust nästa vår också. Fick definitivt mersmak av Newport... =)
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥