Follow my blog with Bloglovin

torsdag 16 mars 2017

Skincode är verkligen bästa bästa till dig med Rosacea...eller känslig hud.....eller om du bara gillar att ta hand om dig själv...;)

Inlägget är sponsrat!
Hej hej!

Är ni bra på att ta hand om era ansikten?
Jag slarvar ofta med att smörja in armar o ben å så där men just ansiktet har jag blivit rätt 
bra på att ta hand om. Eftersom jag har Rosacea har jag ju liksom blivit tvungen...;)
Om du vill läsa om hur jag upplever sjukdomen kan du läsa om det här.
 Vi har ett underbart ljus i vårt badrum...
 Sedan ett år tillbaka använder jag Skincodes produkter och jag blir faktiskt bara mer och mer nöjd.
Framtagna i Schweiz och inte testade på djur...viktigt tycker jag....
När man har Rosacea tar det ju längre tid än normalt att se något resultat då man provar en ny serie
Här kan du se resultatet på bara några månaders användning...;)
 Nu när vi är i Alperna smörjer jag naturligtvis in mig varje dag med solskyddet, men trots att det är solskyddsfaktor 50 har jag bränt hakan litegrann... jag smörjer och smörjer 
med både yougurt och fuktkrämer så det är rätt ok ändå...;)
När jag kommer hem väntar en ny produkt på mig... En ansiktsmask.
Det brukar jag inte använda så det ska bli riktigt spännande...å lite vardagslyxigt så där.....

Du hittar Skincodes produkter här.
 Å så konstaterade M och jag här om morgonen då vi trängdes i hotellrummets lilla badrum att
det är rätt skönt med 2 handfat...haha.....
Vilken tur att det är en maaaaassa fördelar med att komma hem då man varit på semester...

Men vi har förstås några dagar kvar här och nu ska vi strax ner och äta frukost....

Ha en toppentorsdag!
Kram Katarina

1 kommentar:

  1. Håller med dig! Absolut dom bästa produkterna, har något till alla hudtyper.

    Njut av dom sista dagarna!

    Kram
    Helen

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥