Follow my blog with Bloglovin

torsdag 9 mars 2017

Städgodis

 Halloj!

I dag har ju jag som ni förstått haft en jobbig dag igen...
Men nu får jag allt ta o rycka upp mig lite!!
Vi drar ju snart till Alperna och huset ser ut som 17 svåra år...;)
Det går ju inte... 
Min fina systerdotter och hennes pojkvän som ska semestra här tillsammans med Sally
då vi är borta kan ju inte behöva sova bland ulliga råttor och vissna blomblad...
 Nä ett fat med städgodis och bra musik så ska jag nog kunna ruscha runt ett par timmar..;) 
En jättemysig torsdagskväll önskar jag er...
Kanske är ni fler än jag som jazzar runt och städar...?

Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Japp, vi har haft en snickare här i veckan, så jag städar och städar:)
    Har läst dina inlägg om dotterns flytt, jag tror jag kommer känna likadant när sonen flyttar. Han är 15 så det är ju några år kvar.
    Ha en toppenresa till Alperna
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag jazzade runt igår faktiskt, men något sådant gott städgodis fanns inte hos mig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥