Follow my blog with Bloglovin

tisdag 11 januari 2011

Sneak peak i sovrummet

I dag får ni följa med in och få en liten glimt av sovrummet...
Varm choklad, favorittidningen, tända ljus....myyyyys...
Kan man ha en bättre tisdagskväll??

För ett par år sedan sågade vi sönder vår säng, målade och behöll bara huvudgaveln. Vi skruvade fast den i väggen, på så sätt kunde vi ju få upp den betydligt högre än vad den ursprungligen var.
Lister har kommit på plats, men det ska i silikon och målarfärg lite här och där.
Gardiner ska sys och en massa annat ska på plats...men redan nu känns det att det har blivit den där lugna fräscha platsen vi längtat efter. Det känns mysigt att krypa upp där och läsa.
Den fina pläden är en present från en kär vän.
Kram Katarina

11 kommentarer:

  1. ohhhhhhh vad fint katarina, ljuvliga detaljer, kan tro att du kan hitta ro där!
    ska du på formex?
    må bäst, varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Ser rofyllt ut... :). Vi behöver också ta tag i övre plan o börja få ordning där uppe. Behöver också höja mysfaktorn i vårt sovrum. Funderar på en fondvägg för att få mer liv i rummet.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt sovrum... väldigt rofyllt och vackert. Jag hoppas du får en fin onsdag. Hälsa Sally ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Halloj
    Det har bara kommit 1kommentar en så länge ,fniss.....
    Men oj så ljust och mysigt det ser ut i ditt fina sovrum,ser att du har den fina tidningen du också.
    Kram o ha en fin kväll.
    Ninni

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Men åhhhhh så fint och mysigt det blev!! Blir så sugen på att göra om i sovrummet....!

    Mys vidare!:)
    Kraaam Annemari

    SvaraRadera
  7. Men heeeej Katarina! :)
    Alltid lika kul att höra ifrån dig!
    Vilken fin blogg du har startat och så snyggt ert sovrum har blivit.

    Känner sååå igen mig det du skrev hos mig, för mig blir det oftast så att jag fastnar framför datorn i timtal på en massa strunt...

    Men idag på min lediga dag så unnade jag mig en riktig filmdag. Mysigt var ordet!

    Kram!!!

    SvaraRadera
  8. Jätte fint, nu kan vi ligga i våra sovrum och tänka på varandra.
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  9. Åååå bara så himla fint och mysigt.Ha det gott.Varm kram Rita♥

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥