Follow my blog with Bloglovin

fredag 11 mars 2011

I bland behöver vi skylta...



Hallå på er!
Bara kikar in för att tala om att jag inte glömt er...;)
Jag är inne i en riktig gympa period nu. Vi ska snart iväg på tävlingar både till Södertälje och Göteborg. Som ledare är det myyyycket att fixa med, så bloggtiden är minimal just nu.
Jag stupar i säng på kvällarna.
Sedan nåt år tillbaks sitter dessa mycket passande skyltar i vårt kök....hihi..
Jag älskar dem..tycker de passar såååå bra!
Kram och ha en mysig helg!
Själv ska jag övernatta och mysa med 25 små gympatjejer...Phu...;)
Katarina

5 kommentarer:

  1. Bra att du engagerar dig i dina och andras barn. Man har igen det sen!

    Finfina skyltar.

    Må så gott!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det där är riktigt fina och bra skyltar !! Så du har mycket gympa tid nu, vad du är duktig som ställer upp..
    Ha dte gott
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina kommentarer. Hoppas att du har en alldeles underbar helg. kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Coola skyltar!
    Sover alla i köket nu? ;o)
    Är du mörbultad nu efter gympan?
    Härlig bild på dig hängandes där i högerspalten!
    Nu ska jag ut i vårvädret, det blev ju riktigt fint idag!
    Kram på dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  5. Vad kul, hoppas allt går bra med gympingen. Kul när man kommer igång men det tar ju som sagt tid. Vilket bloggandet verkligen gör, riktig tidsslukare.

    Fina skyltar, borde sitta hemma hos min mor också :)

    Lycka till nu.

    Kram!!!

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥