Follow my blog with Bloglovin

lördag 23 juli 2011

Mina tankar går till alla de drabbade familjerna i Norge!

Visst är det hemskt det som hänt! Man tror inte det är sant...


Alla, krig, terrordåd, naturkatastrofer, tortyr, misshandel osv..är ju egentligen lika hemskt var det än sker i världen. Men visst blir man lite extra skakad när det sker på så nära håll. Först bombdådet och sen massakern av oskylldiga unga......Jag kan inte ens tänka mig vad de genomlevde, de som var fast där ute på skräckens ö innan räddningen kom. De överlevande har fått skador för livet som kanske aldrig går att reparera.


Mina tankar går till vårt grannland denna lördagskväll.


Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Tack för dina rara ord hos mig.Kände mig så respektlös när jag fick höra vad som hänt...
    Så onödigt allt detta meningslösa våld!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Det är helt fruktansvärt och svårt att ta in!
    kram
    Caroline

    SvaraRadera
  3. Håller med visst är det hemskt!! Fin bild du lagt ut!! Kram Lotta

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥