Follow my blog with Bloglovin

onsdag 18 januari 2012

Min älskade mamma...


......fyller 70 år idag!

I tavelväggen i vardagsrummet hänger hon på hedersplatsen i mitten högst upp.
Hon är 16 år på bilden och i dag blir hon 70.....tänk va...min lilla mamma....
Ikväll firar vi med middag för närmsta familjen. En liten skara på 23 personer....
..om alla kunde komma hade vi varit 27 pers..;)
Vi är en syskonskara på 4 där jag är yngst.
Mina systrars barn har ju egna barn så vår lilla släkt växer..
STORT GRATTIS LILLA MAMMA
JAG ÄLSKAR DIG!

Ha en mysig onsdag alla ni zybervänner...;)
Kram Katarina

15 kommentarer:

  1. Grattis till din lilla Mamma !
    Tack för alla dina snälla kommentar hos mig ...
    Ha en trevlig dag
    Kram Karina

    SvaraRadera
  2. O hälsa o gratulera Din mamma! Hoppas hon o ni får en härlig dag!
    tack för tipset om firefox(ska kolla ikväll om det är nåt för mej me..)
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  3. Grattis till din mamma!!!!
    Hoppas hon får en minnesvärd dag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Grattis till din mamma! Hoppas ni får en fin kväll tillsammans :) kram

    SvaraRadera
  5. Så trevligt med ett kalas!
    KRAMAR från mig!

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Vilken fin tavelvägg du har med lilla mamsen på hedersplatsen :).
    Ingen liten familj ni är, så härligt.
    Ha en bra dag och gratta mamma så gott.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Grattis lilla mamma !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  8. Grattis till 70-åringen:)
    Ha det så trevligt!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Halloj igen..jaa här sitter jag o snorar, usch..inte alls kul att vara så dålig, flera år sen sist..det var nog invebteringen som tog knäcken på mig, 18-19 tusen artiklar som skulla scannas in..puuhh..men nu är det gjort..
    Jag anade nog att Sally har den mjukare pälsen..tur för henne, för Nisse han hatar att bli trimmad, det har han alltid gjort..han är helt slut efter en trimmning..stackaren..
    Näpp, nu ska jag ta en kopp kaffe o sen lägga mig i soffan med en tidning..vila lite..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  10. Ett stort grattis till din lilla mamma..
    Ha det så mysigt!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  11. Hej, ha det så trevligt på middagen för lilla mamma! Kram Christina

    SvaraRadera
  12. Grattis till din kära mor! Vad mysigt att få träffas allihopa och umgås!
    Ha det bäst.
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  13. Grattis lilla mamma!!
    Ha en mysig födelsedagsfest!!

    kram Tina

    SvaraRadera
  14. Hoppas att ni får ett härligt firande med mamma!

    Kramar!

    SvaraRadera
  15. Stort grattis till din MAMMA idag!!!
    För vad är livet utan en mamma?? De är ju bara BÄSTA!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥