Follow my blog with Bloglovin

tisdag 22 januari 2013

Frisk fast kanske ändå inte..

 I kväll brann en skön brasa när jag kom hem från jobbet.
Det var skönt för jag känner mig inte helt 100...
Magen är ok men jag känner mig frusen och lite hängig.
Attans...jag har inte tid att bli sjuk nu!!
Fast har man någonsin det?
 Tur vi alltid har mycket frukt hemma så man kan stoppa i sig en massa vitaminer.
Fick lov att avstå från ett träningspass ikväll.

Fina blommor gör ju så att man känner sig glad i alla fall..
Kram Katarina
Tillägg: Ojdå...det var ju inte meningen att låta gnällig....
Men ni vet hur det är..ibland känner man sig en smula eländig och då behöver man få tycka lite synd om sig själv...

11 kommentarer:

  1. Vad härligt att komma hem till en tänd brasa!! Hoppas du får hålla dig frisk. Fin fina pärlhyacinter, älskar den blomman!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  2. Stackars dig som känner dig lite risig. Vila och så hoppas jag du mår bättre snart.
    Härlig vårfärgring du bjuder på.
    Stor krya på dig kram från mig

    SvaraRadera
  3. Du är långt ifrån gnällig, såklart man inte vill bli sjuk. Håller tummarna att du sover bort det.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Trist att vara hängig... Tyvärr är jag inge bra på att peppa just nu.
    Hoppas att du känner dig piggare snart, kanske är det nån förkylninga på g?
    Kroppen har ju en viss förmåga att säga till när man inte är ok.
    Mysigt med brasa.. Jag har mest suttit under filten ikväll. Har du sett bygglov?
    Gillade det, men jag fattade inte vitsen med den gröna färgen på husväggen dock... Jag tycker att grått hade varit snyggare, men det är ju jag;)
    Snart sax att hänga tvätt igen, sen är det bara att krypa under täcket igen....
    Krya på dig vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du når bättre snart du rara. Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Brasa & blommor är bra medicin! ;)


    Hoppas du inte blir sämre!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  7. Skickar en krya på dej kram och hoppas Du känner dej piggare imorgon! Om inte va hemma o boosta dej med vitaminer o mineraler...
    Ewa

    SvaraRadera
  8. Tycker inte du lät gnällig alls! Vad skönt att komma hem till en fin och varm brasa när man känner sig hängig!
    Hoppas det inte blir mer än så för dig!
    Tur du har mycket frukt hemma!
    Vi får höras när det passar dig!
    kramiz
    Helena

    SvaraRadera
  9. Du låter inte alls gnällig. Att inte känna sig riktigt hundra är aldrig kul och allt kan ju inte vara tipp topp jämt.

    Massor av hoppasdumårbättrekramar!
    /Linda

    SvaraRadera
  10. Åhhhhhhhhhhhhh så mysigt att få mötas av en spralande brasa,
    bra att du känner dej bättre i magen,
    kanske är det eftersviterna av magsjukan som fortfarande känns
    Önskar dej En fin dag!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  11. Åh, så skönt att komma hem till en brasa!! Själv ha jag en enastående tur att hålla mig frisk, trots att huset är fyllt med dagbarn!!
    Högst en dag blir jag krasslig, sen vänder det!! Magsjuka var de 5 år sen jag drabbades... Peppar, peppar....
    Önska Dig en toppendag, och krya på dig! Kram Kate

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥