Follow my blog with Bloglovin

söndag 24 mars 2013

Semester

Hallå där!
Kikar in och önskar er en trevlig söndagskväll..;)
Gårdagen blev lite småstressig med matlagning (för kommande middagar), bullbak, födelsedagsfirande och packande för idag satte vi oss äääntligen i bilen och åkte mot ännu mer snö...;) Fniss...jag som vill ha vår!!
Jaja...nu är vi i alla fall installerade i stugan/lägenheten i ett soligt Tandådalen.
Katt och husvakterna har flyttat in hemma hos oss medans vi lever compact living en vecka..;)
Vi har jätte snabbt internet i stugan så en massa härlig bloggtid ska jag allt få den här veckan.
Ska kika in till er alla och läsa ikapp allt jag missat...
Nu är det dags att värma upp köttfärssåsen och hälla upp ett glas rött..;)
Kraaaaaaaam Katarina

15 kommentarer:

  1. Önskar er bara härliga soliga dagar i fjällen!
    Kram från
    Ewa

    SvaraRadera
  2. Å hu jeda mig vad underbart mysigt!!!
    Hoppas ni får mycket sol och härlig väder.
    kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Härligt med en påskvecka i backarna.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Åhhhhhh, vad härligt!!
    Ha det så skönt:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ha det så toppen nu :)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en härlig vecka!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Ha det gott och njuuut!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med semester! Hoppas ni får åka mycket skidor och mysa i massor, kram Suss

    SvaraRadera
  9. Hej Katarina. Så mysigt det ser ut. Passa nu på att bara vara och ta det lugnt i backen. Kom tillbaka solbränd och med förnyade krafter :)
    /mia

    SvaraRadera
  10. Hallå vännen !!!
    Så gott med semester!!! Bara NJUT nu. Sippa på lite rött, sitt med daorn i knät om kvällarna och känn dig så där härligt trött efter en dag med massa frisk luft:-)))
    Här har det målats och målats må du tro. Bordet kommer i veckan och ionte vill jag ha stolarna så där dassiga då;-) Det är så bra för färgkoden står på Kallholmens hemsida, så det vara ju bara tt köpa hem en burk. Men nu är jag helt värkbruten i min lilla rygg, aj aj aj.. Inte skönt att sitta på golvet i nån konstig ställning och m¨åla i flera timmar i sträck:( Men nu är det gjort och får duga så länge, så att det blir bra på krt iaf;-) Men sen ska jag slipa till dem lite lätt och köra över dem med färgsprutan, som vi faktiskt har en, till sommaren när man kan stå ute. Nu har vi ingenstans att stå och sprutmåla... Så det har varit jag och Mr. pensel liksom;-)
    Och när jag ändå höll på så var det lite annat som fick sig en omgång med, hi hi..
    Har även klickat hem en vansinnigt vacker urna frånn RIF, vit med silverkant, oj oj, det har jag inte berättat för min man än, hihihi...
    Den kommer göra sig PERFEKT där ute. Nu när jag kommit på att jag vill ha få men STORA saker i fönstrena. Vi provade även med en stor silverspegel dräute, ska fråga mamma vad hon tycker med;-)
    Vet du va roligt Tyra sa igår då, hon är för härlig den ungen! Jo, vi var hos svärmor o åt våfflor till lunch och farmor frågade om hon ville sova över en dag på påsklovet, men då svarade hon : "Tyvärr, jag är redan fullbokan!" För hon ska följa med mormor o morfar hem när de varit här i påsk:-) Det lät så himla roligt och gulligt, fullbokad, jo man tackar;-)
    Ha de uuuuuuunderbart nu kära du!
    Varma kramar från mig!

    SvaraRadera
  11. Vad härligt med semester i fjällen. Njut o ha det riktigt skönt i backen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. God kväll vännen !

    Oj så härligt för er ! Njut nu !
    Och så härligt att bara få vara med familjen, inga måsten och lassa Friskt luft.
    Nu önskar vi att solen skiner på er hela veckan också eller hur ? :)

    Nu har jag njutit en bit av påsktårtan som jag bakade igår och idag.
    Ska försöka varaduktig till veckan och springa....

    Jag har ju handlat ett par spring skor så nu finns det väl ingen återvändo eller hur?
    Snart börjar ju det bli ännu ljusare på kvällärna så kanske kan man cykla till jobbet .

    Kommer ni jomma förresten till Maries Loppis ? Eller ska ni göra nått annat? :0
    Det är ju eran bröllops dag där i dagarna eller hur ? :)

    Ha nu en Skön vecka! En varm kram från Mig

    SvaraRadera
  13. Åh låter underbart med en sista vintervecka i fjällen. Tänk att sen komma hem och känna vårluften och se snödropparna titta fram, för så hoppas vi väl att det blir :).
    Ha nu en bra semester och njut av livet, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  14. Inte för att jag gillar snö och skidåkning men det ser ju onekligen fint ut. :)

    Ha det så gött!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Men så mysigt :)
    Hoppas ni har det alldeles underbart!!
    Njut av miljön och sällskapet och att få vara ledig!
    Stooor kram till dig!
    Jessica

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥