Follow my blog with Bloglovin

fredag 18 oktober 2013

R som i.......


Godmorgon!
Fredag och det betyder ju att jag skänker 
2kr för varje kommentar jag får idag till bröstcancerfonden.

Dagens bokstav är ju R som i...


Rosor och Rasmus


1 år o 7 mån och nybliven storebror...
Nu fyller han snart 18 och vi väntar fortfarande på 2-års trotsen..:)
En underbar människa är han, vår son.
Lugn och lååångt mer intelligent än vad jag är.
En humor som heter duga och ett hjärta av guld.
Jag älskar dig!

Måste ju göra ett litet tillägg..;)
Då lille skrutten var ca 3 kom han hem från dagis en dag och sa:
-Mamma! Pojkar har sopp o flickor har rosor...
-Va????
Det tog ett tag innan jag förstod att det han sa var:
-Pojkar har snopp och flickor har trosor!!
Haha...


Dagens inlägg vill jag tillägna alla nära och kära till alla er som drabbats av den hemska sjukdomen.

Jag vill också tacka för era fina hälsningar.
Jag har så galet mycket att göra både på jobbet och här hemma så jag hinner inte riktigt kika in till alla fina bloggar jag brukar följa. Men hotellet utlovar ju gratis Wifi så jag håller tummarna att det kommer funka för då kommer jag ha gott om tid att läsa ikapp..;)

I går kväll packade jag färdigt det sista och i eftermiddag måste huset städas.
Nu på morgonen är det dags för besök hos kiropraktorn och sedan blir det några timmar på jobbet, handla mat och presenter till 2 små söta barn som ska firas i kväll. 
Efter det flyttar vår husvakt in 
och då måste vi gå igenom hur man får på tv`n, tvätt och diskmaskin osv....;) 
Så nu kan jag faktiskt längta efter att få sätta mig på planet i 10 timmar och bara göra ingenting..;)
Kraaaaaaaaaaaaam Katarina

16 kommentarer:

  1. Önskar er en trevlig resa. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Låter väldigt skönt att resa iväg nu. Att byta miljö är uppiggande.
    Ha så skönt och njut nu.
    R som i resa

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  3. Låter som du har fullt upp idag, men sedan får du sköna veckor o enbart NJUTA! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter heeeelt underbart!
    Så fin kille du har! Bara inte 2-årstrotset kommer nu på planet!...hihi (om han skall med).
    Njut och ha det nu så härligt i solen!!
    Största KRAMEN!
    Judita

    SvaraRadera
  5. Låter som det är fullt upp nu !Men så härligt att ha semester nu ! Så fin kille du har .Ha det nu så skönt på semestern och njut .Kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Precis sån är min kille med.................han är 23 år och än har ingen trotsålder dykt upp!
    Vissa kommer nog helt enkelt aldrig i någon trotsålder..............

    I alla fall......så önskar jag dig en fin och trevlig resa,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Så fin han är din Rasmus! Det är en del som ska fixas innan man åker iväg:). Så skönt att ha husvakter, det känns tryggare då.
    Ha nu en underbar resa!
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Ha det nu så härligt på din resa och ta vara på varje minut av den =) Njut <3 Stor kram

    SvaraRadera
  9. Vilken fin kille du har..
    Stressa inte ihjäl dig idag. Ta det lugnt och metodiskt. Ha så himla skönt nu. Kramar från mig.
    Helena

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vilket fint inlägg!
    Har en känsla av att du kommer få en toppensemester med familjen!
    Njuuut!;)

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  11. Önskar er en härlig semester.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Hej! det låter jätteskönt att du ska ut o resa nu när det börjar bli så kallllt i vårt land.Det du gör av varje inlägg är en toppen ide, för varje liten slant som skänks till forskning om cancer kommer vi ett steg närmare att få bukt med sjukdomen tror jag

    SvaraRadera
  13. Heeej :-)
    Annelie Gutenberg

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥