Follow my blog with Bloglovin

söndag 16 mars 2014

Golden Hits

 Hallå där!
Här är vi utan internet. Tydligen ligger hela Örebros bredband nere. Jag har lyckats koppla in mig på mobilens nätverk....yyyeeeiii...
Här kommer bilder från vår helg och jag måste säga att jag verkligen behöver öva på att fota med mobilkameran... inte så bra bilder men ni ser ju i alla fall..;)


 God lunch och ett glas vin ute i solen...




 Å Saluhallen..
Vilket ställe!!
Man kan ju gå in och bara gå o titta.
Här slog vi oss också ner en stund och mumsade på goda ostar.
Å så Golden Hits..
Målet för vår resa.
  Ett ställe jag verkligen kan rekommendera.
God mat och hög klass på underhållningen.
Sedan var det ju disco med olika teman i flera våningar.
Jisses vad vi dansade. Vi har ont i fötterna fortfarande..;)




På lördagen tog vi sovmorgon innan vi njöt av en god hotellfrukost.
Efter en promenad i ett lite blåsigt och kyligt Stockholm bar det av hem igen.
Först klapp på Margaretha Kroks varma mage
Snabbt svida om och sedan började partyt om igen...;)

 Ost och vin mässan med allt man kan tänka sig.
Jag struntade i rödvinet och höll mig till skumpa.

 En snabb titt in på Örebros tomma saluhall innan vi styrde stegen mot Stora hotellet och kvällens 30-års fest. Det var en mysig tillställning men här började jag känna att jag verkligen inte är 20 längre och vår 18-åring fick hämta oss före 12..;)
I dag är jag glad att jag bara drack vatten igår kväll för nu måste jag uuuuut.
Ut i solen och stoppa händerna i jorden..;)

Du glömmer väl inte att röst på mig...;) *blink blink*
Klicka uppe i högra hörnet och man kan rösta en gång var 24:e timme..;)
Kraaaaaaaam Katarina

13 kommentarer:

  1. Klart jag röstar idag också... :)

    SvaraRadera
  2. Hallojsan pinglan ! Vilka mysiga bilder. Vilken härlig helg ni har haft .Mysigt med lite roliga grejer ,dom lever man gott på ett tag .Röstar varje dag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Sist jag röstade ledde du stort, hoppas du vinner. Jättefina bilder från Stockholm, och bra gjort och fixa inlägg.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Klart jag röstar på dig!
    Vilken härlig helg du/ni haft! Tycker bilderna ser helt okej ut!
    Golden Hits måste man alltså testa! ;) =)
    Njuuut söndagen vännen!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Härliga bilder från er roliga helg!:)
    Ja men både bredband och vattensstrul idag, till råga på allt har jag blivit tokförkyld också:( Fick ringa återbud till kalaset vi skulle på idag. Nä nu har jag gnällt klart!:) Kunde varit mycket värre:)

    Har allt varit inne och röstat på dig flera gånger men inte idag så det ska jag göra nu!:)

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att få dansa lite och festa loss, men två dagar vet jag inte om jag skulle klara heller.
    Måste sova innan midnatt..
    hi hi!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Vad kul helg! Golden hits verkar ju jätteroligt. Klart jag röstat/ röstar! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Vilken roligt helg du haft. Hihi, jag hade inte heller orkat vara uppe så länge två dagar på raken.
    Fin Saluhall.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Vad härligt ni verkar ha haft det! Visst är det kul att dansa så där i timmar. Älskar't. Men som sagt, man är ju inte 20 längre. Haha.

    Vad härligt att det blev ett glas ute, som du drömde om innan. Jag tänkte faktiskt på dig när det var mulet och blåsigt här och hoppades att ni hade fint.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Vilken kalashelg! Verkar ha varit hur kul som helst, tänk vad mycket man kan hinna om man är välplanerad som du.
    Hoppas du fick en fin dag i trädgården med, nu suger det ju verkligen i en att få pyssla och plantera.
    Ha en fin start på veckan! Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Wow, vilken weekend!! Härligt värre! Klart jag röstar på dig, Katarina!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  12. Hallå kalaspinglan!
    Vilken helg ni haft!!! Så kul med massa roligheter, men visst sätter det sina spår;)
    Jag har städat runt son en tok här idag så jag är helt värkbruten i kroppen;))
    Maken har spacklat så nästa helg siktar vi på att tapetsera:))
    Nu ska jag rösta!!!
    Sov gott snäckan!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  13. Vad kul ni verkar ha haft!

    Visst är saluhallen fin! Jag har varit in där massor av gånger (jobbade väldigt nära där förut), men blir alltid lika glad när jag går in där!

    Oj rösta har jag inte gjort! Det ska jag göra nu.

    Kram Malin

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥