Follow my blog with Bloglovin

tisdag 29 april 2014

Det närmar sig..

Godmorgon!
Ja nu är det snart dags.
Himmel så skoj det ska bli!
På lördag bär det äntligen av mot storstan. 
Hotellrum är bokat och i klädväg vet jag i vanlig ordning inte alls vad jag ska ha på.
Jag har ju köpt olivträd för alla mina pengar så jag
 lär ju få ta nån gammal trasa i garderoben...haha..
Det ska bli så spännande att få lyssna på föreläsare och sååå kul att träffa nya och gamla bloggvänner och babbla om allt o ingenting i många timmar..;)
Kommer du?
Om du inte har något för dig på lördag så finns det finns säkert 
några biljetter kvar och du kan läsa mer om det här.
♥♥♥
Ha en fin dag så återkommer nog jag ikväll igen...;)
Ni måste ju få se vad som "råkade" följa med mig hem igår...
..det blev så bra..;)
Kraaaaaaaam Katarina

11 kommentarer:

  1. God morgon Katarina!
    Kul att du visar dina olivträd du övervintrat och talar om hur du sköter om dem. Jag kastade mitt olivträd från förra året i vintras då det tappat nästan alla bladen....skulle jag kanske inte gjort :).
    Kul att gå på stora bloggdagen. Du får ta massa bilder och visa oss sen. Jag hade gärna gått men är tyvärr lite blyg vad det gäller såna saker...känner mig inte riktigt bekvän i nya stora folksamlingar.
    Ha nu en skön dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Ni kommer få en toppen helg i storstan!
    Hoppas vädret blir fint så ni kan njuta av Stockholm från sin bästa sida :-)

    Spännande att se vad du köpt för vas!


    Må så gott nu
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh, hade varit mysigt att vara med!
    Men har tyvärr lite annat för mig och Stockholm är även lite för långt att åka till.
    Hoppas nu att du får det riktigt fint.

    Tack för tipsen om olivträden.

    Ha en bra dag,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hade varit kanon och varit med.Men har lite annat att göra .Hoppas att det blir underbara dagar i Stockholm.Ha en fin tisdag fina du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  5. Ja, snaaaaaaaaaaaaaart ska vi kraaaaaamas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :))))))))))
    /Anna

    SvaraRadera
  6. Nä jag kommer ju inte! Tyvärr, nog för att jag skulle kunna ta "dag-passet" men nej... Jag ska ju ut och fara långt nästa fredag och vara borta 10 dagar, så jag får spara både kronor och kraft tills dess. Jag kommer hänga på insta och alla kanaler som bara finns för att följa eventet! kram Milla

    SvaraRadera
  7. Jaaaaa, snart ses vi igen! Ska bli så kul.

    Och sen hoppas jag vi ses 30/8 också...;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Tyvärr så blir det nog inte så för mig, det verkar svårt att få ihop det;( Ni kommer att ha sååå kul det vet jag! Yes, ta en gammal trasa, du blir så snygg ändå!!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  9. Nix, kommer inte jag heller. Bor i Stockholm så jag borde komma på Stora Bloggdagen. Men men, vi har visning av vårt hus på söndag så vi far till vårt andra hus under helgen och då är jag helt plötsligt 15 mil från stan =)
    Ha det så mysigt och kul och ja... vad är inte en bal på slottet =)
    Kram kram
    Annika

    SvaraRadera
  10. Jaaa snart är det dags att fara. Vilken bil ska vi ta på lördag och hur dags ska vi åka? Är upptagen hela fm och efm i morgon, men vi kan väl höras lite senare.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Jag ska dit och det ska bli så roligt, fast jag börjar bli supernervös över hur jag ska föra mig i de finare salongerna, lantis som jag är ;) . Har en fin beskrivning om det inne hos mig idag ;) .

    Kram Victoria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥