Follow my blog with Bloglovin

söndag 25 maj 2014

Grattis alla mammor


Grattis säger vi i dag till alla som fått den stora förmånen att bli mamma.
Jag tycker det är trevligt att vi fått en egen dag att bli lite extra uppmärksammade på.
Kanske borde den stora syskondagen också uppfinnas..;)
Jag och mina systrar hade i alla fall en jätte mysig dag igår.


Värmen gjorde att vi fick värsta utlandsvibbarna och vi drömde
 oss bort lite och låtsades att vi var vid medelhavet... 
Värmen gjorde också att vi liksom behövde svalka oss med något
 läskande i glaset lite här och där.....

 Ååå titta här då!!
Efter några glas kom värsta åskovädret men då hade jag redan fått fart på oss.
haha...visst är de sköna mina båda storasystrar.
Kl 22,30 satt vi fint och prydligt på bussen hem..;)
Nää nu höjer vi glasen och skålar..
För alla mammor...♥
Jag ska greppa penseln och måla badrumsväggar och så ska jag ju förstås åka och kramas med
den lilla damen som fått den stora förmånen att vara min mamma..
Älskar dig♥
Åå så ska vi hinna kika på kostym till vår student.
Ha en fin dag!
Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Grattis på morsdag sötis Å vilken härlig dag med dina systrar .a det är skoj att göra lite roliga saker och få ladda enegin.Önskar dej en härlig söndag .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag ser att du fick fart på dem. Så ska det se ut ;-)

    Fullt upp idag hör jag.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Syskondag var ingen dum idé, jag har en bror och han skulle nog kunna hänga med på lite sånt skoj som ni hade, fast minus butiker! Roligt och få se alla systrar, det syns att ni har kul.
    Kramar på mors dag/AM

    SvaraRadera
  4. Underbart!!!
    Måste var såå mysigt att ha varandra<3

    GRATTIS till dig också!!

    Ha en finfin fortsättning på MORS-DAG!!

    KRAM

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥