Follow my blog with Bloglovin

lördag 18 oktober 2014

Ny tröja

Hallå där!
Hoppas ni har en härlig lördag.
Vi ska på barnkalas i eftermiddag...myyyyysigt..;)
Ute måste vi verkligen göra en kraftansträngning den här helgen.
Utemöbler måste ställas undan, löv måste krattas och olivträden måste flyttas in.
Är ni färdiga med det?




 Det är ju så härligt ute nu så det gäller ju att passa på.
Min snygga tröja  har jag ju inte visat er än..
Den blir inte supervarm eftersom den är full med hål...;)
Den kommer från Cloudno9style och jag tror minsann den kommer bli en av vinterns favoriter.
Det är ju så snyggt när man ser det man har under.
Snyggt med skjorta i avvikande färg...eller...
...som då vi var på Kreta med svart linne under.
Den dagen vi var inne i Chania blåste det lite så då var det perfekt med den här löst stickade tröjan..
Lite som att ha en tröja med AC..;)
Nix nix...ingen rast ingen ro här kan vi inte sitta o drömma!
♥♥♥
Kram Katarina

9 kommentarer:

  1. Hahaha, tröja med AC. Kan inte bli bättre varma dagar!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Gillar tröjor med hål i, dom andas bra tycker jag. Nej vi är inte klara med utefixet, poolen är kvar.. kanske det blir ett dopp ikväll efter bastun Fniss! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Fin du är!
    Har varit ute hela dagen idag och bara njutit och satt ner lökar.
    Har inte så himla mycket trädgårdsfixa annars, faktiskt ;)
    Kram och ha en fortsatt fin lördagskväll!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Ha ha du är vekligen en fin och rolig tjej. Ha nu en underbar lördag kväll.

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Fortsatt trevlig helg! Anna

    SvaraRadera
  6. Snygga du.... Jag har inte börjat vintra i min trädgård. Skulle verkligen behöva göra det. Hoppas på kul uteväder i morgon. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Jättefin på dig! Kommer du ha mycket glädje av kan jag tänka. Höststäda i trädgården började jag med i går. Olivträdet tänkte jag dock vänta med, lät det stå länge förra året minns jag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Så snyggt med skjorta under tycker jag, ser så välklätt ut på en gång! Uteröj är fixat, "bara" inglasade altanen kvar... blev aldrig gjort igår!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder på dig och snygga tröjan! Här har det blivit handling, svampplock, gjort gryta, äpplepaj och kantarellsoppa. Man hinner mycket när barnen vaknar i ottan....
    Kram Stina

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥