Follow my blog with Bloglovin

måndag 17 november 2014

Låna en liten sötis..

 Hallå i sena kvällen!
När jag kom hem från jobbet väntade den här lilla raringen på mig.
Det här är lilla T. Det är han som ska sova hos oss på söndag
då hans mamma och pappa ska ut och åka båt..;)
Vi ses riktigt ofta nu så att han "skolas in" ordentligt här hos oss..


 Eftersom våra "bäbisar" här i huset är 19 och 17 blir man ju lite nostalgisk då man får plocka fram
de gamla legoklossarna. Fast lille T gillar nog själva lådan mest.;)
Lilla T´s mamma är min systerdotter.
Hon är bara 8 år yngre än mig så hon känns mer som en syster.
Å det är ju så mysigt att man får låna en liten goding ibland ♥
Kram kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Åhh va mysigt att kunna låna och gosa liten bäbis ibland <3

    Hoppas att allt är bra med dig
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Myspys att få ha lite smått omkring sig! Kram

    SvaraRadera
  3. Man jösses vilken liten goding!!!
    Förstår att du myser =)
    Jag ska till en kompis i morgon och hennes lilla är bara ett halvår, sen har de två till. S som är 3 och N som är som Tyra. Det var när vi var själva som vi lärde känna varann.
    Nu har hon alltså två små telningar till, triss i flickor :)
    Hoppas det lugnat ner sig nu så att du kan ta det lite lugnare vännen.
    Sov så gott!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  4. Så mysigt att få låna en liten knatting emellanåt! De är ju så härliga.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥